Проведіть вліво, щоб Закрити
Шановний побутовий споживачу!

Для економії свого часу та коштів,
ПЕРЕДАЙТЕ ПОКАЗИ ЗАСОБІВ ОБЛІКУ НА ОСТАННІЙ ДЕНЬ МІСЯЦЯ
та сплачуйте за фактично спожиту електричну енергію

1. Мобільний додаток VIBER-БОТ
2. "Особистий кабінет споживача"
3. SMS-повідомлення з мобільного телефону на номер
(067) 239-54-30
4. КОЛ-ЦЕНТР ПрАТ”Рівнеобленерго” на номер
(0362) 69-42-98, (0362) 69-42-79
(067) 620-44-11
(050) 490-44-11
(093) 320-44-11
5. Лист на електронну пошту

Рівнеобленерго

Енергетична компанія України

Рівнеобленерго

Енергетична компанія України

Стандарти якості надання послуг оператором системи розподілу

З 24 жовтня 2018 року набрав чинності Порядок забезпечення стандартів якості надання послуг з електропостачання та надання компенсацій споживачам за їх недотримання, затверджений постановою НКРЕКП від 12.06.2018 №375 (далі – Порядок).

Порядок визначає перелік загальних та гарантованих стандартів якості електропостачання і регулює відносини, пов’язані із електропостачанням відповідно до загальних та гарантованих стандартом якості, захистом прав споживачів та наданням енергопостачальником або оператором системи розподілу компенсації за недотримання гарантованих стандартів якості електропостачання споживачам або замовникам (у випадку недотримання гарантованих стандартів якості під час приєднання до електричних мереж).

Загальні стандарти якості надання послуг оператора системи розподілу

Тип послуги Стандарт Відсоток робіт, що мають бути завершені протягом встановленого часу, %
Відповідь оператора кол-центру на дзвінок із черги дзвінків 30 с 75
Відсоток втрачених у черзі дзвінків кол-центру 10

Розмір компенсації за недотримання гарантованих стандартів якості надання послуг з електропостачання

Гарантований стандарт Розмір компенсації споживачам, грн Періодичність надання
побутовим непобутовим
малим непобутовим іншим
Дотримання показників змінення напруги, встановлених Кодексом систем розподілу 25 % плати за надання послуг з розподілу

(пункт 2.5 глави 2 Порядку)

щомісячно
Усунення причин недотримання показників якості електричної енергії за результатами розгляду скарги (претензії) споживача:
у разі можливості їх усунення оперативними діями персоналу ОСР 30 днів 100 200 400 кожні 90 календарних днів
у разі необхідності проведення будівельних робіт або заміни елементів мережі 180 днів 100 200 400 кожні 90 календарних днів
Розгляд скарги (претензії) споживача щодо якості електричної енергії:
без проведення вимірювань параметрів якості електричної енергії в точці розподілу споживачу 15 днів 100 200 400 одноразово
у разі проведення вимірювань параметрів якості електричної енергії в точці розподілу споживачу 30 днів 100 200 400 одноразово
Відновлення електропостачання після початку перерви в електропостачанні 24 години 200 400 600 одноразово
Видача технічних умов на приєднання разом із проектом договору про приєднання:
для стандартного приєднання 10 роб. днів 200 400 600 одноразово
для нестандартного приєднання без необхідності погодження технічних умов з оператором системи передачі  

10 роб. днів

200 400 600 одноразово
для нестандартного приєднання за необхідності погодження технічних умов з оператором системи передачі 20 роб. днів 400 600 одноразово
Подання робочої напруги для проведення випробувань електрообладнання замовника:
якщо подання напруги не потребує припинення електропостачання інших Користувачів 5 роб. днів 100 200 400 одноразово
якщо подання напруги потребує припинення електропостачання інших Користувачів 10 роб. днів 100 200 400 одноразово
Підключення електроустановок замовника до електричної мережі:
якщо підключення не потребує припинення електропостачання інших Користувачів 5 роб. днів 200 400 600 одноразово
якщо підключення потребує припинення електропостачання інших Користувачів 10 роб. днів 200 400 600 одноразово
Видача паперового примірника укладеного договору про надання послуг з розподілу 3 роб. дні 100 200 400 одноразово
Видача підписаного ОСР паспорта точки розподілу 10 роб. днів 100 200 400 одноразово
Відновлення електроживлення електроустановки споживача, яка була відключена за заявою споживача 5 роб. днів 100 200 400 одноразово
Відновлення електроживлення електроустановки споживача, яка була відключена за ініціативою ОСР:
у міській місцевості 3 роб. дні 100 200 400 одноразово
у сільській місцевості 5 роб. днів 100 200 400 одноразово
Відновлення електроживлення електроустановки споживача, яка була відключена за зверненням електропостачальника:
у міській місцевості 3 роб. дні 100 200 400 одноразово
у сільській місцевості 5 роб. днів 100 200 400 одноразово
Перевірка лічильника 20 днів 200 400 600 одноразово
Розгляд звернень/скарг/ претензій споживачів 30 днів 200 400 600 одноразово
розгляд звернень/скарг/ претензій споживачів, якщо під час розгляду звернення необхідно здійснити технічну перевірку або провести експертизу засобу обліку 45 днів 200 400 600 одноразово
Розгляд звернень споживачів щодо відшкодування збитків, завданих внаслідок недотримання ОСР показників якості електропостачання 30 днів 200 400 600 одноразово
Розгляд звернень споживачів щодо перевірки правильності рахунку за послуги з розподілу електричної енергії 5 роб. днів 100 200 400 одноразово

Оператор системи розподілу надає споживачу компенсацію за недотримання гарантованих стандартів якості надання послуг:

Шляхом урахування суми відповідної компенсації у рахунку за надання послуг з розподілу електричної енергії, якщо за умовами договору про надання послуг з розподілу зі споживачем оплату послуг з розподілу здійснює споживач;

Шляхом урахування суми відповідної компенсації у розрахунках з електропостачальником у випадках якщо постачання електричної енергії споживачу здійснюється постачальником універсальних послуг або якщо відповідно до комерційної пропозиції електропостачальника плату за надання послуг з розподілу електричної енергії забезпечує електропостачальник.

Електропостачальник зобов’язаний проінформувати споживача про надання йому компенсації шляхом зазначення у рахунку на оплату електричної енергії або в «Особистому кабінеті» споживача (за наявності) на офіційному веб-сайті електропостачальника, або листом на офіційному бланку до завершення розрахункового періоду, у якому нараховується компенсація.

Якщо за умовами договору про надання послуг з розподілу зі споживачем оплату послуг з розподілу здійснює споживач, оператор системи розподілу зобов’язаний проінформувати споживача про надання йому компенсації шляхом зазначення у рахунку на оплату послуг з розподілу електричної енергії або в «Особистому кабінеті» споживача (за наявності) на офіційному веб-сайті ОСР, або листом на офіційному бланку до завершення розрахункового періоду, у якому нараховується компенсація.

Компенсація за недотримання гарантованих стандартів якості надання послуг ОСР не надається у випадках:

  • Якщо недотримання гарантованих стандартів якості надання послуг було спричинено доведеними:
  • Форс-мажорними обставинами;
  • Діями споживача або третіх осіб, що призвели до аварійної перерви в електропостачанні у розподільчих мережах або недотримання показників якості електричної енергії;
  • Застосування заходів регулювання споживання з метою вимушеного зменшення величини споживання електричної енергії та потужності у випадках, передбачених Кодексом системи розподілу;
  • При запланованих перервах в електропостачанні з попередженням споживачів у встановленому чинним законодавством порядку, які виникли внаслідок проведення робіт з капітального ремонту, будівництва, технічного переоснащення, реконструкції, модернізації електричних мереж, якщо виконання таких робіт передбачено інвестиційною програмою ОСР та/або річною програмою ремонтів ОСР, та/ або при реалізації договорів приєднання електроустановок споживачів згідно з чинними нормативними документами;
  • У разі відмови споживача у письмовому вигляді від отримання компенсації.

Звертаємо увагу, що при здійсненні виплати компенсації споживачам, Товариство буде вживати всіх заходів з метою виконання норм чинного законодавства України, в т.ч. по відношенню до споживачів/замовників, зокрема, в частині дотримання вимог податкового законодавства.

звітна інформація за 2018 звітна інформація за 2017