Проведіть вліво, щоб Закрити

Робота з боржниками

ico-nightПрАТ «Рівнеобленерго» попереджує всіх боржників про відключення від електропостачання і закликає вчасно розраховуватись за надані послуги. Своєчасна оплата за спожиту електроенергію є обов’язковою умовою для подальшого електропостачання і збереження позитивної історії договірних відносин з енергопостачальником.

Основні заходи , які вживає підприємство для роботи з споживачами боржниками — це попередження, припинення електропостачання та стягнення заборгованості шляхом звернення в суд. Додатково також проводиться інформування про необхідність оплати по телефону, претензійна робота.
В рамках роботи з дебіторською заборгованістю проводяться попередження боржників, відключення боржників, які не зреагували на отримані попередження та не вирішили питання з погашення боргу. В окремих випадках з метою унеможливлення протиправних дій споживачів підприємство вживало заходів щодо повного демонтажу ввідно-розподільчих пристроїв та лічильників.

Звертаємо Вашу увагу, що вчасно оплачуючи рахунки, Ви убезпечуєте себе не лише від відключення, а й від додаткових витрат на повторне підключення до електромереж. Відповідно до законодавства України повторне підключення може бути виконане абоненту через 3-7 дні після оплати заборгованості у повному обсязі.


У випадку виникнення питань стосовно рахунків або засобів оплати

Запитуйте
Задайте своє питання скориставшись формою
зворотнього зв’язку
прямо зараз!
Телефонуйте
до централізованого Кол-центру, або за номерами контактних телефонів, що зазначені у Вашому рахунку
Звертайтесь
в ІК Центр, який веде листування зі споживачами,
організовує прийом заявників та розгляд їх звернень за участі представників регуляторних органів