Проведіть вліво, щоб Закрити
Шановний побутовий споживачу!

Для економії свого часу та коштів,
ПЕРЕДАЙТЕ ПОКАЗИ ЗАСОБІВ ОБЛІКУ НА ОСТАННІЙ ДЕНЬ МІСЯЦЯ
та сплачуйте за фактично спожиту електричну енергію

1. Мобільний додаток VIBER-БОТ
2. "Особистий кабінет споживача"
3. SMS-повідомлення з мобільного телефону на номер
(067) 239-54-30
4. КОЛ-ЦЕНТР ПрАТ”Рівнеобленерго” на номер
(0362) 69-42-98, (0362) 69-42-79
(067) 620-44-11
(050) 490-44-11
(093) 320-44-11
5. Лист на електронну пошту

Робота з боржниками

ico-nightПрАТ «Рівнеобленерго» попереджує всіх боржників про відключення від електропостачання і закликає вчасно розраховуватись за надані послуги. Своєчасна оплата за спожиту електроенергію є обов’язковою умовою для подальшого електропостачання і збереження позитивної історії договірних відносин з енергопостачальником.

Основні заходи , які вживає підприємство для роботи з споживачами боржниками — це попередження, припинення електропостачання та стягнення заборгованості шляхом звернення в суд. Додатково також проводиться інформування про необхідність оплати по телефону, претензійна робота.
В рамках роботи з дебіторською заборгованістю проводяться попередження боржників, відключення боржників, які не зреагували на отримані попередження та не вирішили питання з погашення боргу. В окремих випадках з метою унеможливлення протиправних дій споживачів підприємство вживало заходів щодо повного демонтажу ввідно-розподільчих пристроїв та лічильників.

Звертаємо Вашу увагу, що вчасно оплачуючи рахунки, Ви убезпечуєте себе не лише від відключення, а й від додаткових витрат на повторне підключення до електромереж. Відповідно до законодавства України повторне підключення може бути виконане абоненту через 3-7 дні після оплати заборгованості у повному обсязі.


У випадку виникнення питань стосовно рахунків або засобів оплати

Запитуйте
Задайте своє питання скориставшись формою
зворотнього зв’язку
прямо зараз!
Телефонуйте
до централізованого Кол-центру, або за номерами контактних телефонів, що зазначені у Вашому рахунку
Звертайтесь
в ІК Центр, який веде листування зі споживачами,
організовує прийом заявників та розгляд їх звернень за участі представників регуляторних органів