Центр розгляду скарг розглядає звернення клієнтів з вимогою про поновлення прав та захист законних інтересів, порушених рішеннями,
діями (бездіяльністю) оператора системи розподілу.
Заявник, або уповноважена ним особа, повноваження якої оформлені відповідно до чинного законодавства, може подати скаргу. У скарзі обов’язково має бути зазначено прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання громадянина, викладено суть порушеного питання. І надіславши її на:
- поштову адресу ПрАТ «Рівнеобленерго»: вул. Князя Володимира, 71, м. Рівне, 33013;
- передавши нарочно в Центрах обслуговування ПрАТ «Рівнеобленерго»;
- електронну адресу центру crs@roe.vsei.ua або загальну електронну адресу ПрАТ «Рівнеобленерго» info@roe.vsei.ua;
- заповнивши електронну форму на офіційному вебсайті Товариства за посиланням.