Центри обслуговування споживачів
Задовольняти енергетичні потреби клієнтів – один з головних пріоритетів діяльності компанії. ПАТ «Рівнеобленерго» концентрує свої зусилля на відкритті та модернізації центрів обслуговування споживачів, запровадженні інформаційно-консультативного та контактного центрів для комунікації з клієнтами, навчанні персоналу.
Центри обслуговування компанії
— це сучасні комфортабельні установи, де споживачі можуть:
- звірити розрахунки за спожиту електричну енергію;
- укласти договір на споживання електроенергії;
- оформити пільги для населення на оплату спожитої електроенергії;
- оформити договори на тимчасове використання електроенергії. Також у корпоративних центрах можна отримати консультації щодо діючих тарифів та пільг на оплату спожитої теплової та електричної енергії.
Інформаційно-консультаційний центр
Отримайте вичерпну інформацію про:
- норми чинного законодавства та нормативні документи, які регулюють відносини у галузі електроенергетики;
- якість електричної енергії, послуг, пов’язаних з її постачанням, цін (тарифів), форму оплати за надані послуги, умови та режими споживання електричної енергії, тощо;
- шляхи розв’язання суперечностей та конфліктних ситуацій, які виникають між Компанією та заявниками;
- листування зі споживачами електричної енергії, підприємствами, органами виконавчої влади, організаціями та іншими установами з питань, які належать до повноважень ІКЦ;
- центр приймає заяви від усіх споживачів про відключення, видачу технічних умов, побудову ліній та надання інших послуг, які представляє ПАТ «Рівнеобленерго».
Гаряча лінія
Управління