Центри обслуговування споживачів
Задовольняти енергетичні потреби клієнтів – один з головних пріоритетів діяльності компанії. ПАТ «Рівнеобленерго» концентрує свої зусилля на відкритті та модернізації центрів обслуговування споживачів, запровадженні інформаційно-консультативного та контактного центрів для комунікації з клієнтами, навчанні персоналу.
Центри обслуговування компанії
— це сучасні комфортабельні установи, де споживачі можуть:
- звірити розрахунки за спожиту електричну енергію;
- укласти договір на споживання електроенергії;
- оформити пільги для населення на оплату спожитої електроенергії;
- оформити договори на тимчасове використання електроенергії. Також у корпоративних центрах можна отримати консультації щодо діючих тарифів та пільг на оплату спожитої теплової та електричної енергії.
Центр розгляду скарг
Основними завданнями Центру є:
- надавати консультації щодо норм чинного законодавства та нормативних документів, що регулюють відносини в галузі електроенергетики, та порядку їх застосування
- надавати інформацію та консультації з питань щодо якості електричної енергії, послуг, пов’язаних з її постачанням, цін (тарифів), порядку оплати за надані послуги, умов та режимів споживання електричної енергії тощо
- розв’язання суперечностей та конфліктних ситуацій, які виникають між Товариством та заявниками
- листування зі споживачами електричної енергії, підприємствами, органами виконавчої влади, організаціями та іншими установами з питань, які належать до повноважень ЦРС
- організація прийому заявників та розгляд їх звернень за присутності представників регуляторних органів відповідно до законодавства України.
Гаряча лінія
Управління