Проведіть вліво, щоб Закрити

Рівнеобленерго

Енергетична компанія України

Рівнеобленерго

Енергетична компанія України

Звернення споживачів

Порядок подання та розгляду звернень, скарг та претензій щодо надання послуг з розподілу електричної енергії
Інструкція щодо подання звернення, скарги та пропозиції щодо надання послуг з розподілу електричної енергії
  1. Як подати письмове звернення, скаргу та пропозицію щодо надання послуг з розподілу електричної енергії до ПрАТ «Рівнеобленерго»

Письмове звернення до Товариства можна подати наступним чином:

  • надіслати поштою на адресу:
  • особисто передати до Товариства, за зазначеною вище адресою;
  • під час особистого прийому у керівництва Товариства;
  • надіслати електронний лист на адресу: Info@roe.vsei.ua, Contact@roe.vsei.ua.
  • за допомогою Мобільного додатку «Енергетика Онлайн» “EnergyOnline” (доступний для скачування в GooglePlay та App Store).
  1. Вимоги до оформлення звернення/скарги/пропозиції

1) Повинно бути вказано:

– для побутового споживача: прізвище, ім’я, по батькові, адреса точки розподілу електричної енергії;

– для малого непобутового споживача, непобутового споживача: назва, юридична адреса, адреса точки розподілу електричної енергії.

2) Викладено суть порушеного питання пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги;

3) Письмове звернення/скарга/пропозиція повинно бути підписано заявником (заявниками) із зазначенням дати. При поданні звернення/скарги/пропозиції в електронному вигляді також має бути зазначено електронну поштову адресу, на яку заявнику може бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби зв’язку з ним. Застосування електронного цифрового підпису при надсиланні електронним зв’язком не вимагається.

  1. Розгляд звернення/скарги/пропозиції, надісланого до ПрАТ «Рівнеобленерго»

Якщо в зверненні/скарзі/пропозиції вказана адреса електронної пошти, номер телефону або така інформація відома Товариству здійснюється надання попередньої відповіді щодо можливості вирішення питання або повідомлення про початок розгляду звернення/скарги/претензії та строки його розгляду. Попередня відповідь надається протягом 1 робочого дня від дня отримання звернення/скарги/пропозиції.

Звернення/скарга/пропозиція розглядається в термін визначений чинним законодавством України.

Телефон для довідок за зверненнями споживачів: (0362) 69-42-11.

Або електронним шляхом надіславши запит на: Info@roe.vsei.ua, Contact@roe.vsei.ua.

  1. Особистий прийом керівництва ПрАТ «Рівнеобленерго»

Особистий прийом споживачів керівництвом Товариства проводиться лише за попереднім записом у дні та години, що визначені графіком (з графіком можна ознайомитись на офіційному сайті Товариства за посиланням https://www.roe.vsei.ua/schedule-reception), за адресою:

Попередній запис споживачів на прийом здійснюється за номером телефону: (0362)69-42-59.

  1. Графік роботи ПрАТ «Рівнеобленерго»

Понеділок – четвер: з 08:00 до 17:15;

П’ятниця: з 08:00 до 16:00;

Обідня перерва: з 12:00 до 13:00;

Субота, неділя – вихідні

Типова форма подання звернення/скарги/претензій Заява про відшкодування збитків Рівнеобленерго

Зворотній зв’язок

Перейти до вмісту
Copy link
Powered by Social Snap