Проведіть вліво, щоб Закрити
Шановний побутовий споживачу!

Для економії свого часу та коштів,
ПЕРЕДАЙТЕ ПОКАЗИ ЗАСОБІВ ОБЛІКУ НА ОСТАННІЙ ДЕНЬ МІСЯЦЯ
та сплачуйте за фактично спожиту електричну енергію

1. Мобільний додаток VIBER-БОТ
2. "Особистий кабінет споживача"
3. SMS-повідомлення з мобільного телефону на номер
(067) 239-54-30
4. КОЛ-ЦЕНТР ПрАТ”Рівнеобленерго” на номер
(0362) 69-42-98, (0362) 69-42-79
(067) 620-44-11
(050) 490-44-11
(093) 320-44-11
5. Лист на електронну пошту

Рівнеобленерго

Енергетична компанія України

Рівнеобленерго

Енергетична компанія України

Звернення споживачів

Порядок подання та розгляду звернень, скарг та претензій щодо надання послуг з розподілу електричної енергії
Інструкція щодо подання звернення, скарги та пропозиції щодо надання послуг з розподілу електричної енергії
  1. Як подати письмове звернення, скаргу та пропозицію щодо надання послуг з розподілу електричної енергії до ПрАТ «Рівнеобленерго»

Письмове звернення до Товариства можна подати наступним чином:

  • надіслати поштою на адресу: вул.Князя Володимира, 71, м.Рівне, Рівненська обл., 33013;
  • особисто передати до Товариства, за зазначеною вище адресою;
  • під час особистого прийому у керівництва Товариства;
  • надіслати електронний лист на адресу: Info@roe.vsei.ua, Contact@roe.vsei.ua.
  • за допомогою Мобільного додатку «Енергетика Онлайн» “EnergyOnline” (доступний для скачування в GooglePlay та App Store).
  1. Вимоги до оформлення звернення/скарги/пропозиції

1) Повинно бути вказано:

– для побутового споживача: прізвище, ім’я, по батькові, адреса точки розподілу електричної енергії;

– для малого непобутового споживача, непобутового споживача: назва, юридична адреса, адреса точки розподілу електричної енергії.

2) Викладено суть порушеного питання пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги;

3) Письмове звернення/скарга/пропозиція повинно бути підписано заявником (заявниками) із зазначенням дати. При поданні звернення/скарги/пропозиції в електронному вигляді також має бути зазначено електронну поштову адресу, на яку заявнику може бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби зв’язку з ним. Застосування електронного цифрового підпису при надсиланні електронним зв’язком не вимагається.

  1. Розгляд звернення/скарги/пропозиції, надісланого до ПрАТ «Рівнеобленерго»

Якщо в зверненні/скарзі/пропозиції вказана адреса електронної пошти, номер телефону або така інформація відома Товариству здійснюється надання попередньої відповіді щодо можливості вирішення питання або повідомлення про початок розгляду звернення/скарги/претензії та строки його розгляду. Попередня відповідь надається протягом 1 робочого дня від дня отримання звернення/скарги/пропозиції.

Звернення/скарга/пропозиція розглядається в термін визначений чинним законодавством України.

Телефон для довідок за зверненнями споживачів: (0362) 69-42-11.

Або електронним шляхом надіславши запит на: Info@roe.vsei.ua, Contact@roe.vsei.ua.

  1. Особистий прийом керівництва ПрАТ «Рівнеобленерго»

Особистий прийом споживачів керівництвом Товариства проводиться лише за попереднім записом у дні та години, що визначені графіком (з графіком можна ознайомитись на офіційному сайті Товариства за посиланням https://www.roe.vsei.ua/schedule-reception), за адресою: вул.Князя Володимира, 71, м.Рівне.

Попередній запис споживачів на прийом здійснюється за номером телефону: (0362)69-42-59.

  1. Графік роботи ПрАТ «Рівнеобленерго»

Понеділок – четвер: з 08:00 до 17:15;

П’ятниця: з 08:00 до 16:00;

Обідня перерва: з 12:00 до 13:00;

Субота, неділя – вихідні

Типова форма подання звернення/скарги/претензій
Зворотній зв’язок