- Як подати письмове звернення, скаргу та пропозицію щодо надання послуг з розподілу електричної енергії до ПрАТ «Рівнеобленерго»
Письмове звернення до Товариства можна подати наступним чином:
- надіслати поштою на адресу:
- особисто передати до Товариства, за зазначеною вище адресою;
- під час особистого прийому у керівництва Товариства;
- надіслати електронний лист на адресу: Info@roe.vsei.ua, Contact@roe.vsei.ua.
- за допомогою Мобільного додатку «Енергетика Онлайн» “EnergyOnline” (доступний для скачування в GooglePlay та App Store).
- Вимоги до оформлення звернення/скарги/пропозиції
1) Повинно бути вказано:
– для побутового споживача: прізвище, ім’я, по батькові, адреса точки розподілу електричної енергії;
– для малого непобутового споживача, непобутового споживача: назва, юридична адреса, адреса точки розподілу електричної енергії.
2) Викладено суть порушеного питання пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги;
3) Письмове звернення/скарга/пропозиція повинно бути підписано заявником (заявниками) із зазначенням дати. При поданні звернення/скарги/пропозиції в електронному вигляді також має бути зазначено електронну поштову адресу, на яку заявнику може бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби зв’язку з ним. Застосування електронного цифрового підпису при надсиланні електронним зв’язком не вимагається.
- Розгляд звернення/скарги/пропозиції, надісланого до ПрАТ «Рівнеобленерго»
Якщо в зверненні/скарзі/пропозиції вказана адреса електронної пошти, номер телефону або така інформація відома Товариству здійснюється надання попередньої відповіді щодо можливості вирішення питання або повідомлення про початок розгляду звернення/скарги/претензії та строки його розгляду. Попередня відповідь надається протягом 1 робочого дня від дня отримання звернення/скарги/пропозиції.
Звернення/скарга/пропозиція розглядається в термін визначений чинним законодавством України.
Телефон для довідок за зверненнями споживачів: (0362) 69-42-11.
Або електронним шляхом надіславши запит на: Info@roe.vsei.ua, Contact@roe.vsei.ua.
- Особистий прийом керівництва ПрАТ «Рівнеобленерго»
Особистий прийом споживачів керівництвом Товариства проводиться лише за попереднім записом у дні та години, що визначені графіком (з графіком можна ознайомитись на офіційному сайті Товариства за посиланням https://www.roe.vsei.ua/schedule-reception), за адресою:
Попередній запис споживачів на прийом здійснюється за номером телефону: (0362)69-42-59.
- Графік роботи ПрАТ «Рівнеобленерго»
Понеділок – четвер: з 08:00 до 17:15;
П’ятниця: з 08:00 до 16:00;
Обідня перерва: з 12:00 до 13:00;
Субота, неділя – вихідні
Типова форма подання звернення/скарги/претензій | Заява про відшкодування збитків Рівнеобленерго |