«Рівнеобленерго» відтепер у Viber!

Передати показники лічильника, дізнатися про планові та аварійні відключення електроенергії, ознайомитися зі станом свого особового рахунку, а також зконтактувати з нашим кол-центром відтепер можна за допомогою вайбер-групи «Рівнеобленерго».

Для того, щоб переконатися наскільки це просто – приєднуйтесь за допомогою QR-коду, посилання, або ж зв’яжіться з нашим кол-центром за номерами телефону (0362)  694-298, 694-279, або – за допомогою електронної пошти contact@roe.vsei.ua.

Як долучитися до Viber-групи «Рівнеобленерго»?

Покрокова інструкція:

  • у налаштуваннях свого Viber потрібно обрати QR-код!  
  • зіскануйте QR-код та приєднуйтеся до групи Рівнеобленерго!

       

  • в автоматичному режимі отримуйте інформацію про стан рахунку, передавайте показники лічильника, дізнавайтеся про планові та аварійні відключення. Це можна зробити за допомогою відповідних клавіш у групі.

    

Для того, щоб скористатися клавішами «Стан рахунку» та «Внести показник» необхідно внести номер особового рахунку (в форматі 25*******) та вказати прізвище власника. 

При користуванні сервісом «Ремонтні роботи» Вам буде запропоновано обрати район електричних мереж (Рівненський міський РЕМ, Корецький РЕМ, Дубровицький РЕМ тощо), після чого буде надіслано інформацію з датою, часом початку та завершення запланованих робіт, в наслідок яких тимчасово припинено постачання електричної енергії.

Клавіша «Контакти» надасть інформацію для зв’язку з оператором кол-центру.

До слова – вже незабаром виходити на зв’язок з нашим кол-центром можна буде за допомогою багатоканальних мобільних номерів усіх національних операторів.

«Рівнеобленерго» – з нами комфортно та зручно!

Долучайтесь!

Відео-інструкція

guest
21 Коментарі
Старіші
Новіші Найпопулярніші
Вбудовані Відгуки
Переглянути всі коментарі
Микола
Гість
2 роки тому

Особистий кабінет на сайті вже довгий час не коректно працює. Зверніть ,будь-ласка, увагу.

Анна Хомич
Анна Хомич(@anna-homych)
Редактор
Відповісти  Микола
2 роки тому

Добрий день! Дякуємо за Ваше звернення!
В чому полягає не коректність роботи особистого кабінету!? Ви помітили не відповідності у відображенні особових даних!? За можливості, деталізуйте, будь ласка, коментар.
Інформація є важливою для нас, оскільки ми прагнемо створити для Вас максимально комфортні умови використання сервісу.

Петро Жабняк
Петро Жабняк
Гість
2 роки тому

Квитанції на оплату приходять досить пізно. А в особистому кабінеті відображаються тільки показники лічильника. Якщо можливо вирішіть це питання.

Анна Хомич
Анна Хомич(@anna-homych)
Редактор
Відповісти  Петро Жабняк
2 роки тому

Добрий день! Дякуємо за Ваше звернення!
Сервіс ПрАТ “Рівнеобленерго” призначений для передачі показів приладу обліку електричної енергії. Аби отримати інформацію стосовно стану розрахунків за спожиту електричну енергію, Ви можете скористатися пропозиціями від ТОВ Рівненської обласної енергопостачальної компанії. Перейшовши на сайт, за адресою: http://www.ez.rv.ua – можна зареєструватись в “Особистому кабінеті споживача РОЕК”, де будуть доступними рахунки за спожиту електричну енергію.

З побажаннями всього найкращого,
Адміністратор сервісу.

Роман
Роман
Гість
2 роки тому

Доброго дня. Інформація в особистому кабінеті не відповідає дійсності. Незалежно від внесених показників, сума в рахунку завжди одна і та ж. Будь ласка, вирішіть проблему. дякую

Анна Хомич
Анна Хомич(@anna-homych)
Редактор
Відповісти  Роман
2 роки тому

В “особистому кабінеті” ПрАТ Рівнеобленерго (як оператора системи розподілу електроенергії) Ви можете передавати покази електролічилька та переглядати інформацію щодо облаштування вузла точки обліку, а стосовно нарахування за спожиту електроенергію Вам потрібно звертатись до сервісів постачальника. Якщо Вашим постачальником електроенергії є ТОВ РОЕК, та за посиланням https://www.ez.rv.ua/ Ви зможете створити свій “персональний кабінет” – де є представлені рахунки, суми нарахувань, і т. д.

Анна Хомич
Анна Хомич(@anna-homych)
Редактор
Відповісти  Роман
2 роки тому

В ПрАТ Рівнеобленерго “особистому кабінеті” (як оператора системи розподілу електроенергії) Ви можете передавати покази електролічилька та переглядати інформацію щодо облаштування вузла точки обліку, а стосовно нарахування за спожиту електроенергію Вам потрібно звертатись до сервісів постачальника. Якщо Вашим постачальником електроенергії є ТОВ РОЕК, та за посиланням https://www.ez.rv.ua/ Ви зможете створити свій “персональний кабінет” – де є представлені рахунки, суми нарахувань, і т. д.

Марія
Марія
Гість
2 роки тому

Не можливо зареєструватись в особистому кабінеті:
-не приймає ЕІС-код;
-немає графи для введення особового рахунку

Мирослава
Мирослава
Гість
2 роки тому

Підскажіть,чи можливо дистанційно на електр. адресу написати заяву про перехід на двохзонний облік електроенергії? і вартість послуги?

Анна Хомич
Анна Хомич(@anna-homych)
Редактор
Відповісти  Мирослава
2 роки тому

Перехід на дифтарифний розрахунок можливий за умови наявності двозонних, або тризонних лічильників електроенергії. Аби придбати такий прилад обліку Вам потрібно звернутись письмово з особистим візитом, або поштою (в т. ч. електронною Contact@roe.vsei.ua). На основі Вашого звернення буде застосовано калькульцію з визначення вартості усіх необхідних робіт. До слова – “зонний” прилад обліку Ви можете придбати не тільки в Товаристві, використовуйте поради, що на нашому сайті, стосовно технічних характеристик приладу обліку та обирайте оптимальний саме для Вас варіант.

Володимир
Володимир
Гість
2 роки тому

Чому нема сторінки з архівом моїх платежів? Якщо є, то як туди зайти???

Анна Хомич
Анна Хомич(@anna-homych)
Редактор
Відповісти  Володимир
2 роки тому

Дана інформація доступна на сервісах Вашого постачальника електренергії. Для прикладу: на офіційному сайті ТОВ РОЕК https://www.ez.rv.ua/ є можливість використовувати персональний кабінет для дому, де представлено відомості по оплаті, нарахуванню, тощо.

Катя
Катя
Гість
6 місяців тому

Чому я не можу подати показник по вайбері? В мене ор починається на 45 а не 25

Igor
Igor
Гість
Відповісти  Катя
6 місяців тому

Просто замініть 45 на 25.

Андрій
Андрій
Гість
6 місяців тому

Доброго вечора! Скажіть, будь ласка, як правильно подати показники, якщо було проведено заміну лічильника?
Якщо в надавача послуг є інформація про останній показник, за який внесено кошти, про кінцевий показник на момент демонтажу лічильника та початковий показник встановленого лічильника, то потрібно подати актуальний показник станом на кінець місяця? Чи я помиляюсь?

валентина
валентина
Гість
4 місяців тому

я неможу внести показник лічильника о/р 456251970 200.84

Юрій
Юрій
Гість
4 місяців тому

Hallo

Василь
Василь
Гість
3 місяців тому

Скажіть,чому не працює особистий кабінет? Вже п’ятий день не можу передати показники? Дякую.

Оля
Оля
Гість
2 місяців тому

Як повідомити якщо людині відрізали електроенергію за несплату а вона користується незаконно далі

Марія Грабарчук
Марія Грабарчук(@maria-hrabarchuk)
Редактор
Відповісти  Оля
2 місяців тому

Зверніться до Колцентру ПрАТ “Рівнеобленерго” за номерами телефону (067) 620 44 11, (093)320 44 11, (050) 490 44 11 або “STOP корупція” – (0362) 26 45 72 та повідомте про дану ситуацію, конфіденційність гарантуємо.

Тетяна
Тетяна
Гість
16 днів тому

Помилково оплатили на інший о/р. Як вирішуються такі проблеми?