«Рівнеобленерго» відтепер у Viber!
Передати показники лічильника, дізнатися про планові та аварійні відключення електроенергії, ознайомитися зі станом свого особового рахунку, а також зконтактувати з нашим кол-центром відтепер можна за допомогою вайбер-групи «Рівнеобленерго».
Для того, щоб переконатися наскільки це просто – приєднуйтесь за допомогою QR-коду, посилання, або ж зв’яжіться з нашим кол-центром за номерами телефону (0362) 694-298, 694-279, або – за допомогою електронної пошти contact@roe.vsei.ua.
Як долучитися до Viber-групи «Рівнеобленерго»?
Покрокова інструкція:
- у налаштуваннях свого Viber потрібно обрати QR-код!
- зіскануйте QR-код та приєднуйтеся до групи Рівнеобленерго!
- в автоматичному режимі отримуйте інформацію про стан рахунку, передавайте показники лічильника, дізнавайтеся про планові та аварійні відключення. Це можна зробити за допомогою відповідних клавіш у групі.
Для того, щоб скористатися клавішами «Стан рахунку» та «Внести показник» необхідно внести номер особового рахунку (в форматі 25*******) та вказати прізвище власника.
При користуванні сервісом «Ремонтні роботи» Вам буде запропоновано обрати район електричних мереж (Рівненський міський РЕМ, Корецький РЕМ, Дубровицький РЕМ тощо), після чого буде надіслано інформацію з датою, часом початку та завершення запланованих робіт, в наслідок яких тимчасово припинено постачання електричної енергії.
Клавіша «Контакти» надасть інформацію для зв’язку з оператором кол-центру.
До слова – вже незабаром виходити на зв’язок з нашим кол-центром можна буде за допомогою багатоканальних мобільних номерів усіх національних операторів.
«Рівнеобленерго» – з нами комфортно та зручно!
Долучайтесь!
Особистий кабінет на сайті вже довгий час не коректно працює. Зверніть ,будь-ласка, увагу.
Добрий день! Дякуємо за Ваше звернення!
В чому полягає не коректність роботи особистого кабінету!? Ви помітили не відповідності у відображенні особових даних!? За можливості, деталізуйте, будь ласка, коментар.
Інформація є важливою для нас, оскільки ми прагнемо створити для Вас максимально комфортні умови використання сервісу.
Не коректно то значить що постійно пише ремонтні роботи на сервері і не можна передати показників.А потім пишуть що хочуть в квитанції якщо не дозвонишся на жоден номер
Добрий день. Дякуємо за коментар.
Підкажіть, будь ласка, як саме ви подаєте покази лічильника? Оскільки, сервіс Viber бот працює в звичному режимі. Також, є безліч способів передачі показників лічильника,зокрема, Tелеграм бот, за посиланням https://t.me/Rivneoblenergo_bot
Будуть додаткові питання радо допоможе Вам наш Колцентр, який працює 24/7 за номерами телефону (067) 620-44-11, (050) 490-44-11, (0362) 69-42-98.
Квитанції на оплату приходять досить пізно. А в особистому кабінеті відображаються тільки показники лічильника. Якщо можливо вирішіть це питання.
Добрий день! Дякуємо за Ваше звернення!
Сервіс ПрАТ “Рівнеобленерго” призначений для передачі показів приладу обліку електричної енергії. Аби отримати інформацію стосовно стану розрахунків за спожиту електричну енергію, Ви можете скористатися пропозиціями від ТОВ Рівненської обласної енергопостачальної компанії. Перейшовши на сайт, за адресою: http://www.ez.rv.ua – можна зареєструватись в “Особистому кабінеті споживача РОЕК”, де будуть доступними рахунки за спожиту електричну енергію.
З побажаннями всього найкращого,
Адміністратор сервісу.
Доброго дня. Інформація в особистому кабінеті не відповідає дійсності. Незалежно від внесених показників, сума в рахунку завжди одна і та ж. Будь ласка, вирішіть проблему. дякую
В “особистому кабінеті” ПрАТ Рівнеобленерго (як оператора системи розподілу електроенергії) Ви можете передавати покази електролічилька та переглядати інформацію щодо облаштування вузла точки обліку, а стосовно нарахування за спожиту електроенергію Вам потрібно звертатись до сервісів постачальника. Якщо Вашим постачальником електроенергії є ТОВ РОЕК, та за посиланням https://www.ez.rv.ua/ Ви зможете створити свій “персональний кабінет” – де є представлені рахунки, суми нарахувань, і т. д.
В ПрАТ Рівнеобленерго “особистому кабінеті” (як оператора системи розподілу електроенергії) Ви можете передавати покази електролічилька та переглядати інформацію щодо облаштування вузла точки обліку, а стосовно нарахування за спожиту електроенергію Вам потрібно звертатись до сервісів постачальника. Якщо Вашим постачальником електроенергії є ТОВ РОЕК, та за посиланням https://www.ez.rv.ua/ Ви зможете створити свій “персональний кабінет” – де є представлені рахунки, суми нарахувань, і т. д.
Не можливо зареєструватись в особистому кабінеті:
-не приймає ЕІС-код;
-немає графи для введення особового рахунку
Підскажіть,чи можливо дистанційно на електр. адресу написати заяву про перехід на двохзонний облік електроенергії? і вартість послуги?
Перехід на дифтарифний розрахунок можливий за умови наявності двозонних, або тризонних лічильників електроенергії. Аби придбати такий прилад обліку Вам потрібно звернутись письмово з особистим візитом, або поштою (в т. ч. електронною Contact@roe.vsei.ua). На основі Вашого звернення буде застосовано калькульцію з визначення вартості усіх необхідних робіт. До слова – “зонний” прилад обліку Ви можете придбати не тільки в Товаристві, використовуйте поради, що на нашому сайті, стосовно технічних характеристик приладу обліку та обирайте оптимальний саме для Вас варіант.
Чому нема сторінки з архівом моїх платежів? Якщо є, то як туди зайти???
Дана інформація доступна на сервісах Вашого постачальника електренергії. Для прикладу: на офіційному сайті ТОВ РОЕК https://www.ez.rv.ua/ є можливість використовувати персональний кабінет для дому, де представлено відомості по оплаті, нарахуванню, тощо.
Чому я не можу подати показник по вайбері? В мене ор починається на 45 а не 25
Просто замініть 45 на 25.
Доброго вечора! Скажіть, будь ласка, як правильно подати показники, якщо було проведено заміну лічильника?
Якщо в надавача послуг є інформація про останній показник, за який внесено кошти, про кінцевий показник на момент демонтажу лічильника та початковий показник встановленого лічильника, то потрібно подати актуальний показник станом на кінець місяця? Чи я помиляюсь?
я неможу внести показник лічильника о/р 456251970 200.84
Hallo
Скажіть,чому не працює особистий кабінет? Вже п’ятий день не можу передати показники? Дякую.
Як повідомити якщо людині відрізали електроенергію за несплату а вона користується незаконно далі
Зверніться до Колцентру ПрАТ “Рівнеобленерго” за номерами телефону (067) 620 44 11, (093)320 44 11, (050) 490 44 11 або “STOP корупція” – (0362) 26 45 72 та повідомте про дану ситуацію, конфіденційність гарантуємо.
Помилково оплатили на інший о/р. Як вирішуються такі проблеми?
Особистий кабінет на сайті вже довгий час не коректно працює. Зверніть ,будь-ласка, увагу.
Добрий день. Час від часу ми проводимо оновлення особистого кабінету як побутових так і юридичних споживачів, тому можливі збої у роботі саме в той період, наразі все працює.
Неправильно вказаний показник лічильника, не знаю що робити. Оператори не відповідають. Допоможіть
Добрий день. Ви можете звернутись письмово на електронну адресу Contact@roe.vsei.ua, обов’язково вказавши особовий рахунок та вірний показник станом на 31.10.
Я є ФОПом і постійно передавалапоказники через кабінет юридичного споживача.Ось першого листопада 2022р. також хотіла передати показники світла за жовтень 2022р.,але так і не змогла. Пише,що такго особ.рах не існує,або такого споживача не існує.Вже пробувала через “забули пароль”.і т.д. У вайбер бот змогла передати показники лишень домашні, а по ФОПу ну ніяк. Мене не розпізнає система. ЧОМУ????
Будь ласка включіть світло бо я за це плачу. Заводська 8 Новоздолбунів
Добрий день. Внаслідок ворожого ракетного удару по об’єктам енергетичної інфраструктури України було пошкоджено багато електростанцій, підстанцій та електричних мереж. Диспетчерський центр НЕК “Укренерго” вимушено ввів тимчасове обмеження споживання електроенергії, наразі у вас обмеження згідно графіку, який знаходиться за посиланням https://www.roe.vsei.ua/disconnections. Дані дії, покликані зниженню навантаження на електромережі та оптимізації використання часу для ремонту пошкодженого обладнання. Складання графіку аварійних відключень відбувається у розрізі обсягу навантаження, яке потрібно зняти, а не у розрізі споживачів електричної енергії, яких треба відключити. Введення та відміна графіку аварійних відключень регламентується в режимі реального часу та може бути зміненим. Як тільки пошкоджене обладнання НЕК «Укренерго» буде полагоджене і ситуацію в електромережах Рівненщини вдасться стабілізувати, графіки будуть відкориговані, тривалість та кількість відключень – скорочена.
Скажіть будь ласка. Отримала лист з проханням передати показники лічильника, навіть тим в кого автоматично передаються дані. Я б і рада передати от тільки там пластмаса на цифрах така що вибачте яким би фонариком не світила як би не заглядала нічогісінько не видно,а рентгеном в очах нажаль не володію. Як бути в даному випадку. Дякую
Дякуємо за коментар.
Прилади обліку, що оснащенні автоматичною передачею даних забезпечують даний процес з використанням інтернет протоколів, а через не стабільну ситуацію в енергетичній системі регіону відбуваються відключення з’єднання інтернет мережі в тому числі. Цього місяця, ми дійсно звернулись з проханням передати значення приладів обліку, навіть до споживачів чиї електроустановки оснащенні системою АСКОЕ, задля запобігання відсутності показників.
Стосовно не можливості оглянути табло приладу – повідомте електронною поштою info@roe.vsei.ua Ваші реквізити для направлення представників Товариства з метою проведення перевірки.
Передача показників
Як правильно передавати показники двухзонного лічильника через вайбері і за якими тарифами
Дякуємо за коментар.
Є безліч способів подачі показів приладу обліку можете ознайомитись перейшовши за посиланням https://www.roe.vsei.ua/peredacha-pokaznykiv/, або написати на електронну адресу Contact@roe.vsei.ua, обов’язково вказавши особовий рахунок та вірний показник лічильника станом на 30.11.
Добрий вечір. м.Костопіль, район лікарні вимкнули ще о 17й і досі нема, в переліку відключень нема нашого району. Вже 6ту годину без світла .
Дякуємо за коментар.
Наголошуємо, що окрім планових є ще й аварійні та екстрені відключення електричної енергії, які вводяться за командою НЕК «Укренерго», коли за короткий термін ( від 3 до 15 хвилин) потрібно негайно знизити обсяг потужності в мережах, щоб вони не вийшли з ладу. Аварійні та екстрені відключення неможливо передбачити, як і потужність, яку необхідно знизити нашим енергетикам. Тому немає можливості ці види відключень запланувати. В свою чергу, це впливає на тривалість відсутності електропостачання та відхилення від графіків. Як тільки пошкоджене обладнання НЕК «Укренерго» буде полагоджене і ситуацію в електромережах Рівненщини вдасться стабілізувати, графіки будуть відкориговані, тривалість та кількість відключень – скорочена. Також, аби підтримати енергетичну систему, закликаємо всіх мешканців регіону помірно споживати електроенергію — вмикати енергоємні прилади по черзі, максимально знизити споживання електроенергії зранку з 6.00 до 11.00 год. та ввечері з 17.00 до 23.00 год.
Добрий ранок. Підкажіть графік роботи компанії
Дякуємо за коментар.
З 1 лютого змінюється графік роботи наших відділень!
Просимо врахувати зміни у графіку роботи, плануючи свій візит до ПрАТ «Рівнеобленерго».
Чекаємо на вас:
Понеділок-четвер 08:00 – 17:00 год.
Обідня перерва 12:00 – 13:00 год.
П’ятниця, субота, неділя – відділення не працюватиме
Зміни в графіку не вплинуть на функціонування дистанційних сервісів ПрАТ «Рівнеобленерго» та нашого колцентру, що працює цілодобово!
Доброго дня. Інформація в особистому кабінеті не відповідає дійсності. Випадково невірно внесені показання лічильника від 03.03.2023.Внесені показання 18021 замість 1821 . Будь ласка, вирішіть проблему. дякую
Дякуємо за коментар
Вкажіть, будь ласка, по якій адресі чи особовому рахунку ви невірно внесли показник. Також по даному питанню Ви можете звернутись на електронну адресу Contact@roe.vsei.ua.
В особистому кабінеті на сайті не можна додати звязані рахунки
Дякуємо за Ваше звернення!
Для того, щоб в особистому кабінеті додати ще один особовий рахунок, необхідно перейти у “налаштування” вибрати “зв’язані особові рахунки” натиснути “додати” та ввести всі запитувані дані.
Доброго вечора, будь ласка, перевірте вхід у особистий кабінет,яким користуюсь багато років,пароль не змінювала,а тепер не маю доступу через неправильний пароль,о/р 456227945.Дякую
Добрий день.
Використання сервісу для побутових клієнтів ПрАТ “Рівнеобленерго”, можливе після проходження реєстрації, де серед обов’язкових індикаторів необхідно вказати номер Вашої угоди. Перевірте, будь ласка, достовірність о/р., адже в змісті повідомлення вказуєте номер рахунку, що ймовірніше за все, належить ТОВ «РОЕК».
Не можу подати показник. Постійно таке Прізвище власника особового рахунку не співпадає, будь ласка, почніть спочатку з кнопки «Внести показник»!
Добрий день. Для того, щоб скористатися клавішею « «Внести показник» необхідно внести номер особового рахунку (в форматі 25*******) та вказати прізвище, з великої літери, власника особового рахунку. У разі виникнення питань Ви можете звернутись письмово на електронну адресу Contact@roe.vsei.ua або до Колцентру за номерами телефону (067) 620 44 11, (050) 490 44 11, (0362) 694 555.
Як мені подивитись? скільки потрібно заплатити по рахунку, якщо я закордоном? Незавжди можу перезвонити
Добрий день. Дякуємо за ваше звернення.
Ідентифікуйте себе як споживача (вкажіть номер рахунку/договору).
Нагадуємо, що побутові спживачі проводять розрахунки виключно з електропостачальниками.
Колцентр ТОВ РОЕК тел. (0362)420-420, моб. 067-1-420-420, електронна адреса : contact@ez.rv.ua, contact@energozbut.rv.ua або зворотний зв’язком через сайт ТОВ РОЕК, який розміщено за посиланням https://my.ez.rv.ua/home (для побуту) , https://ur.ez.rv.ua/company (для юридичних осіб).
Чого в кабінеті нема даних про сплату скільки платить .А на квітанциях є
Добрий день. Якщо Ви є побутовим споживачем, то рекомендуємо звертатись до Вашого постачальника електричної енергії ТОВ «РОЕК», перейшовши за посиланням https://www.ez.rv.ua/. Якщо ж Ви є не побутовим споживачем і по особистому кабінету у Вас є питання, то вкажіть свій особовий рахунок.
Добрий день.Через чатбот вайбер не можливо передати показники. При введенні особового рахунку і призвища, відповідає: “Прізвище власника особового рахунку не співпадає” Особовий рахунок за РОЕК 456486921 та РОЕ 256486921. Номер лічильника №0554398 IEC 62Z2010281695113 Показники на 29.02.2024 – 33835kW*h. В особистому кабінеті також неможливо зареєструватися, пише невірний IEC. Дякую.
Добрий день. Для вирішення вашого питання Вам необхідно звертатись до вашого оператора системи розподілу, а саме, АТ “Укрзалізниці”
Не можливо передати показники лічильника у чат боті
І зареєструватися до власного кабінету
Добрий день. Дякуємо за ваше звернення.
Яка саме помилка виникає при внесенні показника через Viber та реєстрації в особистому кабінеті?
Не можу додати зв’язаний особовий рахунок, яке б поле не заповнила, все пише не вірно! Хоча дані вірні! Тобто на сайті РОЕК зареєстровано 2 о/рахунки, для подання показників перекидає на сайт Рівнеобленерго, де внести показники можна тільки 1 о/р, інший не можу внести, видає помилки заповнення.. чого так??
Зареєструвала 1 о/с давно, сьогодні пробувала зареєструвати ще 1, не виходить!
Добрий день. Дякуємо за ваше звернення.
Якщо ви є побутовим споживачем: увійдіть у свій особистий кабінет, у закладці «налаштування», виберіть розділ «зв’язані особові рахунки» натисніть активну клавішу «додати».
Якщо ви є юридичним споживачем, то для долучення о/р до основного рахунку акаунту у КЮС необхідно у закладці “налаштування” де «зв’язані особові рахунки» натиснути «додати» вказати ЕІС-код об’єкту та номер договору (що і є номером особового рахунку) та знову натиснути активну клавішу «додати». У разі виникнення питань Ви можете звернутись через зворотній зв’язок сайту або надіслати лист на електронну адресу Contact@roe.vsei.ua
Добрий день, намагаюся приєднати новий договір, видає будь. де особовий рахунок, ввожу дані о/р, комп видає: Значення представлено у рахунку, містить 16 символів, серед яких можуть бути великі літери латинського алфавіту. очевидно хоче EIC-код. коли в рядочку о/р ввожу EIC-код, він видає:не більше 12 цифр. на цьому робота закінчилася. прохання розібраттися з цим лагом.
Добрий день. Дякуємо за ваше звернення.
Щоб додати ще один особовий рахунок вам необхідно в особистому кабінеті, у закладці «налаштування», вибрати розділ «зв’язані особові рахунки» натиснути активну клавішу «додати». У полі «особовий рахунок» ввести дані вашого особового рахунку у форматі 256ХХХХХХ, у полі «РЕМ» необхідно вибрати з переліку ваш РЕМ, у полі «ЕІС код» ввести дані ЕІС коду, який містить 16 символів (код ви можете знайти у своїх квитанціях про сплату електричної енергії). У разі виникнення питань Ви можете звернутись через зворотній зв’язок сайту або надіслати лист на електронну адресу Contact@roe.vsei.ua
В особистий кабінет заходжу а в передачу показників не пускає
Добрий день. Дякуємо за коментар
Вкажіть особовий рахунок, по якому виникли проблеми з передачею показників. Також по даному питанню Ви можете звернутись на електронну адресу Contact@roe.vsei.ua, скористатись зворотнім зв’язком в нас на сайті за посиланням https://www.roe.vsei.ua/feedback або звернутись до Колцентру за номерами телефону: (067) 620-44-11, (050) 490-44-11, (0362) 69-42-98