«Рівнеобленерго» відтепер у Viber!

Передати показники лічильника, дізнатися про планові та аварійні відключення електроенергії, ознайомитися зі станом свого особового рахунку, а також зконтактувати з нашим кол-центром відтепер можна за допомогою вайбер-групи «Рівнеобленерго».

Для того, щоб переконатися наскільки це просто – приєднуйтесь за допомогою QR-коду, посилання, або ж зв’яжіться з нашим кол-центром за номерами телефону (0362)  694-298, 694-279, або – за допомогою електронної пошти contact@roe.vsei.ua.

Як долучитися до Viber-групи «Рівнеобленерго»?

Покрокова інструкція:

  • у налаштуваннях свого Viber потрібно обрати QR-код!  
  • зіскануйте QR-код та приєднуйтеся до групи Рівнеобленерго!

       

  • в автоматичному режимі отримуйте інформацію про стан рахунку, передавайте показники лічильника, дізнавайтеся про планові та аварійні відключення. Це можна зробити за допомогою відповідних клавіш у групі.

    

Для того, щоб скористатися клавішами «Стан рахунку» та «Внести показник» необхідно внести номер особового рахунку (в форматі 25*******) та вказати прізвище власника. 

При користуванні сервісом «Ремонтні роботи» Вам буде запропоновано обрати район електричних мереж (Рівненський міський РЕМ, Корецький РЕМ, Дубровицький РЕМ тощо), після чого буде надіслано інформацію з датою, часом початку та завершення запланованих робіт, в наслідок яких тимчасово припинено постачання електричної енергії.

Клавіша «Контакти» надасть інформацію для зв’язку з оператором кол-центру.

До слова – вже незабаром виходити на зв’язок з нашим кол-центром можна буде за допомогою багатоканальних мобільних номерів усіх національних операторів.

«Рівнеобленерго» – з нами комфортно та зручно!

Долучайтесь!

Відео-інструкція

5 коментарів to “«Рівнеобленерго» відтепер у Viber!”

  1. Микола - 2 Січень, 2020 Відповіcти

    Особистий кабінет на сайті вже довгий час не коректно працює. Зверніть ,будь-ласка, увагу.

    • Хомич Анна - 9 Січень, 2020 Відповіcти

      Добрий день! Дякуємо за Ваше звернення!
      В чому полягає не коректність роботи особистого кабінету!? Ви помітили не відповідності у відображенні особових даних!? За можливості, деталізуйте, будь ласка, коментар.
      Інформація є важливою для нас, оскільки ми прагнемо створити для Вас максимально комфортні умови використання сервісу.

  2. Петро Жабняк - 17 Січень, 2020 Відповіcти

    Квитанції на оплату приходять досить пізно. А в особистому кабінеті відображаються тільки показники лічильника. Якщо можливо вирішіть це питання.

    • Анна Хомич - 20 Січень, 2020 Відповіcти

      Добрий день! Дякуємо за Ваше звернення!
      Сервіс ПрАТ “Рівнеобленерго” призначений для передачі показів приладу обліку електричної енергії. Аби отримати інформацію стосовно стану розрахунків за спожиту електричну енергію, Ви можете скористатися пропозиціями від ТОВ Рівненської обласної енергопостачальної компанії. Перейшовши на сайт, за адресою: http://www.ez.rv.ua – можна зареєструватись в “Особистому кабінеті споживача РОЕК”, де будуть доступними рахунки за спожиту електричну енергію.

      З побажаннями всього найкращого,
      Адміністратор сервісу.

  3. Анатолій - 31 Січень, 2020 Відповіcти

    Дбрий день, система не зараховує пказник 117-день і 5 нч

Написати Коментар

Your email address will not be published.Email address is required.