Проведіть вліво, щоб Закрити
Укласти договір онлайн

Рівнеобленерго

Енергетична компанія України

Рівнеобленерго

Енергетична компанія України

Контакти

Центр розгляду скарг

Основними завданнями Центру є:

  • надавати консультації щодо норм чинного законодавства та нормативних документів, що регулюють відносини в галузі електроенергетики, та порядку їх застосування
  • надавати інформацію та консультації з питань щодо якості електричної енергії, послуг, пов’язаних з її постачанням, цін (тарифів), порядку оплати за надані послуги, умов та режимів споживання електричної енергії тощо
  • розв’язання суперечностей та конфліктних ситуацій, які виникають між Товариством та заявниками
  • листування зі споживачами електричної енергії, підприємствами, органами виконавчої влади, організаціями та іншими установами з питань, які належать до повноважень ЦРС
  • організація прийому заявників та розгляд їх звернень за присутності представників регуляторних органів відповідно до законодавства України.


Графік роботи
ПН – ЧТ з 800 до 1715
ПТ з 800 до 1600
Обід з 1200 до 1300
СБ, НДвихідні дні
Гаряча лінія

(0362)69-45-55
kyivstar logo(067)620-44-11
vodafon logo(050)490-44-11
(0362)69-42-11, 69-42-47

Графік прийому Call-Центр

Управління
Перейти до вмісту