Проведіть вліво, щоб Закрити
Шановний побутовий споживачу!

Для економії свого часу та коштів,
ПЕРЕДАЙТЕ ПОКАЗИ ЗАСОБІВ ОБЛІКУ НА ОСТАННІЙ ДЕНЬ МІСЯЦЯ
та сплачуйте за фактично спожиту електричну енергію

1. Мобільний додаток VIBER-БОТ
2. "Особистий кабінет споживача"
3. SMS-повідомлення з мобільного телефону на номер
(067) 239-54-30
4. КОЛ-ЦЕНТР ПрАТ”Рівнеобленерго” на номер
(0362) 69-42-98, (0362) 69-42-79
(067) 620-44-11
(050) 490-44-11
(093) 320-44-11
5. Лист на електронну пошту

Контакти


Інформаційно-консультаційний центр

Отримайте вичерпну інформацію про:

  • норми чинного законодавства та нормативні документи, які регулюють відносини у галузі електроенергетики;
  • якість електричної енергії, послуг, пов’язаних з її постачанням, цін (тарифів), форму оплати за надані послуги, умови та режими споживання електричної енергії, тощо;
  • шляхи розв’язання суперечностей та конфліктних ситуацій, які виникають між Компанією та заявниками;
  • листування зі споживачами електричної енергії, підприємствами, органами виконавчої влади, організаціями та іншими установами з питань, які належать до повноважень ІКЦ;
  • центр приймає заяви від усіх споживачів про відключення, видачу технічних умов, побудову ліній та надання інших послуг, які представляє ПрАТ «Рівнеобленерго».

Отримати більше інформації про ІК Центр



Графік роботи

ПН – ЧТ з 800 до 1715
ПТ з 800 до 1600
Обід з 1200 до 1300
СБ, НДвихідні дні



Гаряча лінія
(0362) 69-42-98
kyivstar logo(067) 620-44-11
vodafon logo(050) 490-44-11
lifecelllogo(093) 320-44-11
(0362) 69-42-11, 69-42-47
Графік прийому Call-Центр


Управління
33000 м. Рівне,
вул. Князя Володимира, 71
Зворотний зв’язок