Центр розгляду скарг
Основними завданнями Центру є:
- надавати консультації щодо норм чинного законодавства та нормативних документів, що регулюють відносини в галузі електроенергетики, та порядку їх застосування
- надавати інформацію та консультації з питань щодо якості електричної енергії, послуг, пов’язаних з її постачанням, цін (тарифів), порядку оплати за надані послуги, умов та режимів споживання електричної енергії тощо
- розв’язання суперечностей та конфліктних ситуацій, які виникають між Товариством та заявниками
- листування зі споживачами електричної енергії, підприємствами, органами виконавчої влади, організаціями та іншими установами з питань, які належать до повноважень ЦРС
- організація прийому заявників та розгляд їх звернень за присутності представників регуляторних органів відповідно до законодавства України.
Графік роботи
ПН – ЧТ з 800 до 1715
ПТ з 800 до 1600
Обід з 1200 до 1300
СБ, НД — вихідні дні
ПТ з 800 до 1600
Обід з 1200 до 1300
СБ, НД — вихідні дні
Гаряча лінія
(0362)69-45-55
(067)620-44-11
(050)490-44-11
(0362)69-42-11, 69-42-47
Управління