Проведіть вліво, щоб Закрити
Шановний побутовий споживачу!

Для економії свого часу та коштів,
ПЕРЕДАЙТЕ ПОКАЗИ ЗАСОБІВ ОБЛІКУ НА ОСТАННІЙ ДЕНЬ МІСЯЦЯ
та сплачуйте за фактично спожиту електричну енергію

1. Мобільний додаток VIBER-БОТ
2. "Особистий кабінет споживача"
3. SMS-повідомлення з мобільного телефону на будь-який з номерів:
(067) 239-54-30
(067) 620-44-11
(050) 490-44-11
(093) 320-44-11
4. КОЛ-ЦЕНТР ПрАТ”Рівнеобленерго” на номер
(0362) 69-42-98, (0362) 69-42-79
(067) 620-44-11
(050) 490-44-11
(093) 320-44-11
5. Лист на електронну пошту
Увага! Коронавірус!
Увага!

«ПрАТ «Рівнеобленерго» повідомляє, що згідно вимог законодавства України право підпису установчої документації під час роботи з Товариством надається керівнику підприємства, або уповноваженим особам. Враховуючи вищевикладене, нагадуємо у разі відсутності керівника підприємства право на звернення до ПрАТ «Рівнеобленерго» має уповноважена особа по довіреності. Із прикладом оформлення якої Ви можете ознайомитись за посиланням: https://www.roe.vsei.ua/forms

Рівнеобленерго

Енергетична компанія України

Рівнеобленерго

Енергетична компанія України

Процедура повернення коштів споживачам

На виконання Постанови Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг від 17.03.2021 року №475, ПрАТ «Рівнеобленерго» надає для ознайомлення Процедуру повернення коштів за електричну енергію, які обліковувалися на особових рахунках споживачів станом на 31.12.2018 року як кредиторська заборгованість за електричну енергію, що не були повернені споживачу та/або перераховані відповідному постачальнику в якості авансу такого споживача за електричну енергію станом на дату набрання чинності цією постановою.

ПРОЦЕДУРА
повернення коштів за електричну енергію

Якщо станом на 31.12.2018 року на особовому рахунку споживача наявна кредиторська заборгованість за електричну енергію, що не була повернута споживачу та/або перерахована відповідному постачальнику в якості авансу такого споживача за електричну енергію, такому споживачу необхідно:

Звернутися в абонентський відділ району електричних мереж (РЕМ) з наступними документами:

  • оригінал (копія) паспорта або документа, що його замінює;
  • оригінал (копія) довідки про присвоєння ідентифікаційного номера (за наявності);
  • нотаріально завірена копія довіреності від власника особового рахунку на ім’я уповноваженої особи представляти його інтереси;
  • квитанції про сплату за електричну енергію (за останні 3 роки);
  • інші документи, які фіксують стан розрахунків з ПрАТ «Рівнеобленерго» (якщо такі документи у Вас є);
  • довідку про банківські реквізити споживача.
  1. У день відвідування абонентського відділу зафіксуйте, будь ласка, покази свого електролічильника та повідомте їх фахівцю з обслуговування споживачів, який буде Вас обслуговувати.
  2. Фахівець з обслуговування споживачів РЕМ перевірить інформацію щодо стану розрахунків за спожиту електричну енергію по особовому рахунку споживача.
  3. У випадку виявлення надмірно сплачених коштів за спожиту електричну енергію, які підтверджуються копіями квитанцій наданих споживачем, фахівець з обслуговування споживачів РЕМ запропонує споживачу написати заяву встановленого зразка, щодо повернення надмірно сплачених коштів шляхом перерахування платежів на свій особовий рахунок в постачальника універсальної послуги (ТОВ «Рівненська обласна енергопостачальна компанія») або повернення коштів безпосередньо на банківські реквізити (зазначені в довідці банківської установи) споживача.

Форма заяви за посиланням.

  1. Повернення коштів відбувається протягом 30-ти календарних днів з дати написання заяви споживачем.
Copy link
Powered by Social Snap