Проведіть вліво, щоб Закрити
Шановний побутовий споживачу!

Для економії свого часу та коштів,
ПЕРЕДАЙТЕ ПОКАЗИ ЗАСОБІВ ОБЛІКУ НА ОСТАННІЙ ДЕНЬ МІСЯЦЯ
та сплачуйте за фактично спожиту електричну енергію

1. Мобільний додаток VIBER-БОТ
2. "Особистий кабінет споживача"
3. SMS-повідомлення з мобільного телефону на номер
(067) 239-54-30
4. КОЛ-ЦЕНТР ПрАТ”Рівнеобленерго” на номер
(0362) 69-42-98, (0362) 69-42-79
(067) 620-44-11
(050) 490-44-11
(093) 320-44-11
5. Лист на електронну пошту

Інформаційно-консультаційний центр


З метою надання населенню Рівненської області інформаційних консультацій у вирішенні різного роду питань щодо енергопостачання, для підвищення рівня культури взаємовідносин і формування прозорого інформаційного середовища з різних питань обслуговування споживачів, згідно з Постановою Національної комісії регулювання електроенергетики України (НКРЕ) № 299 від 12.03.2009 в ПрАТ «Рівнеобленерго» був створений Інформаційно-консультаційний центр (ІКЦ).

ІКЦ  є загальнодоступним центром для юридичних,  фізичних осіб-підприємців та населення, які є споживачами електричної енергії або мають намір стати  споживачами та звернулися за консультацією, отриманням інформації або для розв’язання суперечних питань, які виникли між компанією-енергопостачальником та заявниками. Інформаційно-консультаційні послуги надаються заявнику на безоплатній основі.

В ІКЦ діє комісія за участю представників  ПрАТ «Рівнеобленерго»,  НКРЕ та інспекції ДЕН у Рівненській області та за присутності заявника для розв’язання суперечностей та конфліктних ситуацій. Комісія ІКЦ ретельно перевіряє та аналізує факти з питань, які вирішені не на користь заявника.

Завдання нашого центру
  • надавати консультації щодо норм чинного законодавства та нормативних документів, що регулюють відносини в галузі електроенергетики, та порядку їх застосування
  • надавати інформацію та консультації з питань щодо якості електричної енергії, послуг, пов’язаних з її постачанням, цін (тарифів), порядку оплати за надані послуги, умов та режимів споживання електричної енергії тощо
  • розв’язання суперечностей та конфліктних ситуацій, які виникають між Товариством та заявниками
  • листування зі споживачами електричної енергії, підприємствами, органами виконавчої влади, організаціями та іншими установами з питань, які належать до повноважень ІКЦ
  • організація прийому заявників та розгляд їх звернень за присутності представників регуляторних органів відповідно до законодавства України та Положення про Інформаційно-консультаційний центр
Ми співпрацюємо з...
  • територіальними представництвами НКРЕ
  • Державної інспекції з енергетичного нагляду за режимами споживання електричної і теплової енергії
  • територіальними органами Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики
  • територіальними відділеннями Антимонопольного комітету України
  • місцевими органами виконавчої влади
  • громадськими організаціями
  • представниками засобів масової інформації

Всі  звернення, що надходять до ІКЦ, знаходяться під постійним контролем. Обґрунтовані рішення приймаються в терміни, передбачені законодавством України.

Шановні споживачі, якщо Ви зіткнулися з непорозуміннями в питанні надання послуги з електропостачання, не залишайтесь наодинці — зверніться до нас, в ІКЦ.

Наші фахівці докладуть максимум зусиль, щоб допомогти вам вирішити спірне питання. Будемо раді вас бачити.

Контакти ІКЦ

Графік роботи
ПН – ЧТ з 800 до 1715
ПТ з 800 до 1600
Обід з 1200 до 1300
СБ, НДвихідні дні
Адреса
33000 м. Рівне, вул. Князя Володимира,71
Інформаційно-консультаційний центр
ПрАТ «Рівнеобленерго»
Телефон