«Рівнеобленерго» відтепер на мобільному зв’язку!

«Рівнеобленерго» розширює свої канали спілкування з клієнтами!

У жовтні 2018 року ПрАТ «Рівнеобленерго» запровадило чат у Viber, також  наш фахівець почав приймати споживачів у Центрі надання адміністративних послуг у Рівному. Лише за перших три дні роботи  сюди звернулося 122 рівнянина. Більшість з них – 78 осіб – звернулися за укладанням договору про користування електричною енергією.

Крім того, відтепер зателефонувати до енергетиків стало можливим за допомогою багатоканальних мобільних номерів телефонів:

067 620-44-11 – для абонентів Київстар;

050 490-44-11 – для абонентів Vodafone;

093 320-44-11 – для абонентів Lifecell.

Також діючими залишаються телефонні номери стаціонарного зв’язку 0362 69-42-98 та 69-42-79.

Кол-центр «Рівнеобленерго» працює цілодобово і без вихідних. Щодня наші оператори приймають у середньому півтори тисячі телефонних дзвінків. Найпоширеніші звернення стосуються аварійних відключень, уточнення стану рахунку та передачі показників лічильника.

Нагадуємо, усі ці питання можна швидко і у автоматичному режимі з’ясувати також за допомогою групи «Рівнеобленерго» у Viber, яка запрацювала у жовтні.

Крім того, показники лічильника можна передати за допомогою

  • Онлайн-сервісу «Особистий кабінет споживача» на веб-сайті ПрАТ «Рівнеобленерго» roe.vsei.ua
  • Sms-повідомлення на номер (067) 239-54-30
  • Звернення до абонентського відділу відповідного району електричних мереж
  • Електронної пошти pokaz@roe.vsei.ua, Contact@roe.vsei.ua .

«Рівнеобленерго» і в подальшому докладатиме максимум зусиль для налагодження комунікації зі споживачами та забезпечення Вашого комфорту!

Водночас, сподіваємося, що споживачі використовуватимуть різні канали зв’язку з енергетиками і лінії операторів завжди залишатимуться вільними на випадок екстрених ситуацій.