«Рівнеобленерго» відтепер на мобільному зв’язку!

«Рівнеобленерго» розширює свої канали спілкування з клієнтами!

У жовтні 2018 року ПрАТ «Рівнеобленерго» запровадило чат у Viber, також  наш фахівець почав приймати споживачів у Центрі надання адміністративних послуг у Рівному. Лише за перших три дні роботи  сюди звернулося 122 рівнянина. Більшість з них – 78 осіб – звернулися за укладанням договору про користування електричною енергією.

Крім того, відтепер зателефонувати до енергетиків стало можливим за допомогою багатоканальних мобільних номерів телефонів:

067 620-44-11 – для абонентів Київстар;

050 490-44-11 – для абонентів Vodafone;

093 320-44-11 – для абонентів Lifecell.

Також діючими залишаються телефонні номери стаціонарного зв’язку 0362 69-42-98 та 69-42-79.

Кол-центр «Рівнеобленерго» працює цілодобово і без вихідних. Щодня наші оператори приймають у середньому півтори тисячі телефонних дзвінків. Найпоширеніші звернення стосуються аварійних відключень, уточнення стану рахунку та передачі показників лічильника.

Нагадуємо, усі ці питання можна швидко і у автоматичному режимі з’ясувати також за допомогою групи «Рівнеобленерго» у Viber, яка запрацювала у жовтні.

Крім того, показники лічильника можна передати за допомогою

  • Онлайн-сервісу «Особистий кабінет споживача» на веб-сайті ПрАТ «Рівнеобленерго» roe.vsei.ua
  • Sms-повідомлення на номер (067) 239-54-30
  • Звернення до абонентського відділу відповідного району електричних мереж
  • Електронної пошти pokaz@roe.vsei.ua, Contact@roe.vsei.ua .

«Рівнеобленерго» і в подальшому докладатиме максимум зусиль для налагодження комунікації зі споживачами та забезпечення Вашого комфорту!

Водночас, сподіваємося, що споживачі використовуватимуть різні канали зв’язку з енергетиками і лінії операторів завжди залишатимуться вільними на випадок екстрених ситуацій.

guest
14 Коментарі
Старіші
Новіші Найпопулярніші
Вбудовані Відгуки
Переглянути всі коментарі
Людмила
Людмила
Гість
1 рік тому

Доброго дня! м. Рівне, Щаслива, 14. Сьогодні на 22.11. ми в Вашому графіку відключень 3 рази. Період відключення з 11 до 23. Вчора світла не було протягом 16 годин. Тяжкі часи, але ж не всі сидять так без світла, як ми. Якщо такі умови для всіх, то для всіх. Чому на Щасливе в такому графіку відключень? Можливо, причина у ТП і не відбуваються переключення з одної ТП на іншу. Мабуть на Щасливому невистачає ТП. То чому їх не будували? Дайте, будь ласка роз’яснення. А також скільки може бути прогнозована Вам така ситуація. Дякую.Такий текс в РОЕК. Не спихайте один одному. В мене з вікон видно об’їзду, вона сяє. То, вибачте, якщо всі обмежують споживання то всі , і це має бути обдумано, а не як при совку.

Марія
Марія(@maria-hrabarchuk)
Редактор
Відповісти  Людмила
1 рік тому

Добрий день. Внаслідок ворожого ракетного удару по об’єктам енергетичної інфраструктури України було пошкоджено багато електростанцій, підстанцій та електричних мереж. Диспетчерський центр НЕК “Укренерго” вимушено ввів тимчасове обмеження споживання електроенергії, у тому числі по Рівненській області. Дані дії, покликані зниженню навантаження на електромережі та оптимізації використання часу для ремонту пошкодженого обладнання. Складання графіку аварійних відключень відбувається у розрізі обсягу навантаження, яке потрібно зняти, а не у розрізі споживачів електричної енергії, яких треба відключити. Введення та відміна графіку аварійних відключень регламентується в режимі реального часу та може бути зміненим. Як тільки пошкоджене обладнання НЕК «Укренерго» буде полагоджене і ситуацію в електромережах Рівненщини вдасться стабілізувати, графіки будуть відкориговані, тривалість та кількість відключень – скорочена.

Карина
Карина
Гість
Відповісти  Марія
1 рік тому

!! Майдан незалежності 7, включіть хотя би на вечір світло, в темноті неможливо сидіти..

Останнє редагування 1 рік тому від Карина
Марія
Марія(@maria-hrabarchuk)
Редактор
Відповісти  Карина
1 рік тому

Добрий день. Звертаємо Вашу увагу, що час та тривалість перерв у електропостачанні може змінюватись у випадку аварійних ситуацій в розподільних електромережах, через посилене навантаження на них в умовах пошкодження енергетичної інфраструктури та зростання споживання через зниження температурних показників. ПрАТ «Рівнеобленерго» сподівається на розуміння та подальшу співпрацю на благо народу України.

Оксана Шевчук
Оксана Шевчук
Гість
1 рік тому

Село Олександрія, немає світла вже два дні, тільки жевріє, немає однієї фази і так в сторону села Волошки. В сторону центру села і через дорогу світло є і відключають по графіку. Дозвонитись не можливо ні в яку службу. Розумію важкі часи, відключення по графіку, але вже двоє суток немає зовсім. Допоможіть будь-ласка адреса вул. Святопреображенкька, 35.

Марія
Марія(@maria-hrabarchuk)
Редактор
Відповісти  Оксана Шевчук
1 рік тому

Добрий день. Звернення за Вашою адресою було передано черговому диспетчеру для з’ясування ситуації. На жаль, перенавантаження системи призводить до аварійних та екстрених вимкнень, що впливає на тривалість відсутності електропостачання та відхилення від графіків. Звертаємо Вашу увагу на те, що обмеження подачі напруги залежить від зростання навантаження як в загальному по системі в області, так і в окремих ділянках споживання. Аварійні та екстрені відключення неможливо передбачити, як і потужність, яку необхідно знизити нашим енергетикам. Тому, немає можливості ці види відключень запланувати. ПрАТ «Рівнеобленерго» сподівається на розуміння та подальшу ділову співпрацю на благо народу України.

ВЕРЕМЕЙЧУК
ВЕРЕМЕЙЧУК
Гість
1 рік тому

Бармаки чому трьохразове відключення,?
Цілий робочий день без електрики!
З 10-14 з 18-22 і ніч.
Працювати не можливо!
Навчатись теж!
Визначте відповідні графіки.
Так як сусіднігромади 1раз вимикають а то й взагалі не вимикають

Марія
Марія(@maria-hrabarchuk)
Редактор
Відповісти  ВЕРЕМЕЙЧУК
1 рік тому

Дякуємо за коментар.
НЕК «Укренерго» доводить ліміт споживання електричної енергії на область, перевищення якого не допускається. У відповідності до доведених величин споживання розроблено графіки погодинного відключення по районам нашої області. Час відключення та відновлення електропостачання може відрізнятись від заявленого у графіку у зв’язку із технологічним процесом перемикання черг диспетчерськими службами ОСР. Можливі екстрені відключення поза графіком у разі, якщо у НЕК «Укренерго» наявна необхідність збалансувати енергосистему країни в цілому.
Працівники Товариства, прикладають максимум зусиль задля оперативного оновлення інформації про графіки відключень розміщуючи дані на офіційному сайті ПрАТ «Рівнеобленерго» http://www.roe.vsei.ua, в розділі «Споживачам»-«відключення»-«графік» (www. roe.vsei.ua/disconnections), також на сторінках соціальних мереж Товариства: Facebook та Instagram. ПрАТ «Рівнеобленерго» продовжує працювати 24/7, щоб електропостачання будинків і підприємств залишалось надійним на благо народу України.

Ткачук Ю
Ткачук Ю
Гість
1 рік тому

Село Бармаки!
Відкоригуйте будь ласка графік відключень. Бо при трьохразовому графіку ні працювати, ні навчатися на дистанційному дітям не можливо. Морозильні камери виходять з ладу. Вибачте, не всі мають можливість придбати генератор.
Інші громади один раз вимикають. В Бармаках тричі 10:00-14:00; 18:00-22:00 + ніч(
Надіюся ми будемо почуті.

Марія
Марія(@maria-hrabarchuk)
Редактор
Відповісти  Ткачук Ю
1 рік тому

Дякуємо за коментар.
НЕК «Укренерго» доводить ліміт споживання електричної енергії на область, перевищення якого не допускається. У відповідності до доведених величин споживання розроблено графіки погодинного відключення по районам нашої області. Час відключення та відновлення електропостачання може відрізнятись від заявленого у графіку у зв’язку із технологічним процесом перемикання черг диспетчерськими службами ОСР. Можливі екстрені відключення поза графіком у разі, якщо у НЕК «Укренерго» наявна необхідність збалансувати енергосистему країни в цілому.
Працівники Товариства, прикладають максимум зусиль задля оперативного оновлення інформації про графіки відключень розміщуючи дані на офіційному сайті ПрАТ «Рівнеобленерго» http://www.roe.vsei.ua, в розділі «Споживачам»-«відключення»-«графік» (www. roe.vsei.ua/disconnections), також на сторінках соціальних мереж Товариства: Facebook та Instagram. ПрАТ «Рівнеобленерго» продовжує працювати 24/7, щоб електропостачання будинків і підприємств залишалось надійним на благо народу України.

Гість
Гість
Гість
1 рік тому

Доброго дня, роз’ясніть ситуацію, бо у людей вже вривається терпець, що це за графіки по 3-4 рази на добу в Бармаках відключають світло? Навіщо молоти брехню про дефіцит в країні, якщо в нас місто світиться, як новорічна ялинка… навіщо витрачати стільки електроенергії на вуличне освітлення? Неможна зробити економний режим? У людей в районі стоять котли які не працюють без електроенергії, у нас немає центрального теплопостачання, воду ми беремо зі скважини, що без світла неможливо, а ще у багатьох немає газу, щоб приготувати поїсти. Діти не можуть навчатися, ні зібратися нормально на роботу, ні прийти з роботи… Прийміть міри!!!

Марія
Марія(@maria-hrabarchuk)
Редактор
Відповісти  Гість
1 рік тому

Дякуємо за коментар.
НЕК «Укренерго» доводить ліміт споживання електричної енергії на область, перевищення якого не допускається. У відповідності до доведених величин споживання розроблено графіки погодинного відключення по районам нашої області. Час відключення та відновлення електропостачання може відрізнятись від заявленого у графіку у зв’язку із технологічним процесом перемикання черг диспетчерськими службами ОСР. Можливі екстрені відключення поза графіком у разі, якщо у НЕК «Укренерго» наявна необхідність збалансувати енергосистему країни в цілому.
Працівники Товариства, прикладають максимум зусиль задля оперативного оновлення інформації про графіки відключень розміщуючи дані на офіційному сайті ПрАТ «Рівнеобленерго» http://www.roe.vsei.ua, в розділі «Споживачам»-«відключення»-«графік» (www. roe.vsei.ua/disconnections), також на сторінках соціальних мереж Товариства: Facebook та Instagram. ПрАТ «Рівнеобленерго» продовжує працювати 24/7, щоб електропостачання будинків і підприємств залишалось надійним на благо народу України.

Олеся
Олеся
Гість
1 рік тому

Бармаки як завжди без світла, 3 рази на добу відключення- це знущання. Ми всі розуміємо війна, дефіцит електроенергії, але чому одні без світла, а інші навіть незнають що це таке. Чому безвідповідальність така у розподілі, де контроль місцевої влади.

Марія
Марія(@maria-hrabarchuk)
Редактор
Відповісти  Олеся
1 рік тому

Дякуємо за коментар.
Над складна ситуація електроенергетичної сфери, сьогодні, стосується не лише мешканців Рівненського району, чи області, а в цілому по всім регіонам держави. Ліміт споживання електричної енергії на область є вкрай обмеженим . Товариством розробляють графіки відключень відповідно до наявної дозволеної потужності. Проте, час відключення та відновлення електропостачання може відрізнятись від заявленого у графіку у зв’язку із технологічним процесом перемикання черг диспетчерськими службами ОСР. Графіки змінюються один раз на тиждень. Наголошуємо, що окрім планових є ще й аварійні та екстрені відключення електричної енергії, які вводяться за командою НЕК «Укренерго», коли за короткий термін ( від 3 до 15 хвилин) потрібно негайно знизити обсяг потужності в мережах, щоб вони не вийшли з ладу. Аварійні та екстрені відключення неможливо передбачити, як і потужність, яку необхідно знизити нашим енергетикам. Тому немає можливості ці види відключень запланувати. В свою чергу, це впливає на тривалість відсутності електропостачання та відхилення від графіків. ПрАТ «Рівнеобленерго» сподівається на розуміння та подальшу співпрацю на благо народу України.