Вкотре у ту ж саму річку…

В черговий раз мешканці Басового кута та прилеглих вулиць 30 липня залишилися без електропостачання. Причина – під час будівельних робіт о 12.22 забудовник пошкодив власну (абонентську) кабельну лінію. Варто додати, що земельні роботи не були узгоджені з ПрАТ «Рівнеобленерго».

Аварійний захист спрацював таким чином, що без електропостачання залишилися і споживачі ПрАТ «Рівнеобленерго». Наші фахівці у терміновому порядку здійснили ремонтні роботи і заживили своїх абонентів менше, ніж за годину.

А ось заживлені від пошкодженої абонентської мережі споживачі перебували без електропостачання значно довше.

Нагадуємо, що відповідальними за надійне електропостачання своїх абонентів є власники мереж, які у даному випадку і спричинили знеструмлення цілого мікрорайону. Адже,  усунення пошкоджень на абонентських підстанціях та мережах, згідно з законодавством (Правила технічної експлуатації електроустановок споживачів, затверджені наказом  Міністерства палива та енергетики України від 25 липня 2006 року № 258), здійснюють їхні власники. Так само вони відповідальні за облаштування резервної лінії та відновлення  електропостачання споживачам за постійною надійною схемою.

Крім того, «Рівнеобленерго» звертає увагу, що згідно з Правилами охорони електричних мереж, будь-які роботи в межах охоронних зон повітряних і кабельних ліній, трансформаторних підстанцій, розподільчих пунктів і пристроїв повинні проводитися за погодженням з енергопостачальним підприємством.

About the author: Рівнеобленерго

Підписатися
Сповістити про
guest
0 Коментарі
Старіші
Новіші Найпопулярніші
Вбудовані Відгуки
Переглянути всі коментарі