Вкотре у ту ж саму річку…
В черговий раз мешканці Басового кута та прилеглих вулиць 30 липня залишилися без електропостачання. Причина – під час будівельних робіт о 12.22 забудовник пошкодив власну (абонентську) кабельну лінію. Варто додати, що земельні роботи не були узгоджені з ПрАТ «Рівнеобленерго».
Аварійний захист спрацював таким чином, що без електропостачання залишилися і споживачі ПрАТ «Рівнеобленерго». Наші фахівці у терміновому порядку здійснили ремонтні роботи і заживили своїх абонентів менше, ніж за годину.
А ось заживлені від пошкодженої абонентської мережі споживачі перебували без електропостачання значно довше.
Нагадуємо, що відповідальними за надійне електропостачання своїх абонентів є власники мереж, які у даному випадку і спричинили знеструмлення цілого мікрорайону. Адже, усунення пошкоджень на абонентських підстанціях та мережах, згідно з законодавством (Правила технічної експлуатації електроустановок споживачів, затверджені наказом Міністерства палива та енергетики України від 25 липня 2006 року № 258), здійснюють їхні власники. Так само вони відповідальні за облаштування резервної лінії та відновлення електропостачання споживачам за постійною надійною схемою.
Крім того, «Рівнеобленерго» звертає увагу, що згідно з Правилами охорони електричних мереж, будь-які роботи в межах охоронних зон повітряних і кабельних ліній, трансформаторних підстанцій, розподільчих пунктів і пристроїв повинні проводитися за погодженням з енергопостачальним підприємством.