Що означають покази тарифного лічильника

ПрАТ «Рівнеобленерго» вже декілька років поспіль здійснює заміну електролічильників побутових споживачів на нові, сучасні «зонні» прилади обліку. Облаштування таких вузлів обліку триває на Рівненщині вже з 2017 року. За цей час встановлено майже 35 тисяч таких приладів. До кінця року їх число зросте до майже 55 тисяч.
За умови письмової заяви побутового споживача, такі прилади обліку програмуються за тарифами, диференційованими за періодами часу на дві або три зони.
Дуже часто, навіть у випадку дистанційної передачі даних, споживачі цікавляться особливостями роботи лічильника та інформацією на дисплеї, що змінюється з частотою 10-15 секунд.
Отож, ПрАТ «Рівнеобленерго» дає роз’яснення з цього приводу.
 Залежно від року виготовлення приладу обліку, його типу, можуть різнитися і позначення зон. Т1 і Т2 –  у однофазних, 15.8.1, 15.8.2 – у трифазних лічильниках.
Варто запам’ятати, що кількість кВт*год, спожитих ВДЕНЬ (з 7.00 до 23.00), позначається цифрою «1»

НІЧНИЙ тариф (з 23.00 до 7.00) позначається цифрою «2».

У випадку програмування приладу обліку на 3 зони (пікова зона — 8.00-11.00; 20.00-22.00. напівпікова зона — 7.00-8.00; 11.00-20.00; 22.00-23.00, нічна зона — 23.00-7.00), з’являється ще один показ, цифрою «3»:

Втім, варто зауважити, що до 98% споживачів обирають тариф на дві зони «ДЕНЬ/НІЧ». В обох випадках прилади обліку фіксують також і сумарне споживання вдень та вночі:

Окрім показників, сучасні лічильники показують також дату та час:

А також номер приладу обліку:

Усі ці покази змінюють один-одного, циклічно в автоматичному режимі, що свідчить про нормальну роботу приладу обліку. Тому втручатися в роботу лічильника та робити перемикання за допомогою кнопок не потрібно! Але якщо ви все ж натисли якусь кнопку, не хвилюйтесь, лічильник повернеться в автоматичний режим вже за хвилину.
Якщо ж ви помітили появу нових значків на екрані (яких донедавна не було) або некоректні показання приладу обліку варто звернутися до колцентру ПрАТ «Рівнеобленерго» за одним з номерів телефонів:
(0362) 69-42-98, (067) 620-44-11, (050) 490-44-11, (093) 320-44-11 або у РЕМ за місцем проживання для того, щоб наші працівники могли усунути проблему.

guest
0 Коментарі
Вбудовані Відгуки
Переглянути всі коментарі