Рівняни активно користуються послугами «Рівнеобленерго» у ЦНАПі
Понад три десятка рівнян звернулися до фахівця «Рівнеобленерго» протягом першого робочого дня у ЦНАПі. Нагадаємо, «Рівнеобленерго» приймає клієнтів у Центрі надання адміністративних послуг Рівного з 22 жовтня 2018 року.
Фахівець з обслуговування населення ПрАТ «Рівнеобленрего» надає вичерпні консультації щодо роботи підприємства всім охочим, допомагає швидко вирішити питання, які стосуються електропостачання. Зокрема:
- Укладення договору про користування електричною енергією;
2. Питання щодо пільг та субсидій;
3. Внесення показників лічильника, отримання рахунків;
4. Звірка розрахунків.
Клієнти ж задоволені швидкістю та якістю обслуговування.
«Рівнеобленерго» намагається робити усе для зручності наших споживачів та покращення комунікації з клієнтами!
Нагадаємо також про новий сервіс «Рівнеобленерго» у Viber за допомогою якого можна передати показники лічильника, перевірити стан рахунку, дізнатися про планові та аварійні відключення електроенергії та терміни їх усунення, зконтактувати з нашим кол-центром.