Рівняни активно користуються послугами «Рівнеобленерго» у ЦНАПі

Понад три десятка рівнян звернулися до фахівця «Рівнеобленерго» протягом першого робочого дня у ЦНАПі. Нагадаємо, «Рівнеобленерго» приймає клієнтів у Центрі надання адміністративних послуг  Рівного з 22 жовтня 2018 року.

Фахівець з обслуговування населення ПрАТ «Рівнеобленрего» надає вичерпні консультації щодо роботи підприємства всім охочим, допомагає швидко вирішити питання, які стосуються електропостачання. Зокрема:

  1. Укладення договору про користування електричною енергією;
    2. Питання щодо пільг та субсидій;
    3. Внесення показників лічильника, отримання рахунків;
    4. Звірка розрахунків.

Клієнти ж задоволені швидкістю та якістю обслуговування.

«Рівнеобленерго» намагається робити усе для зручності наших споживачів та покращення комунікації з клієнтами!

Нагадаємо також про новий сервіс «Рівнеобленерго» у Viber  за допомогою якого можна передати показники лічильника, перевірити стан рахунку, дізнатися про планові та аварійні відключення електроенергії та терміни їх усунення, зконтактувати з нашим кол-центром.

About the author: Рівнеобленерго

Підписатися
Сповістити про
guest
0 Коментарі
Старіші
Новіші Найпопулярніші
Вбудовані Відгуки
Переглянути всі коментарі