Процес зарахування переплат на рахунки ТОВ «РОЕК» триває
Станом на 22 березня 2018 року «Рівнеобленерго» перерахувало на рахунки електропостачальника ТОВ «РОЕК» надлишково сплачені кошти вже 55 тисячам споживачів. Кошти перераховуються щотижня, процес триватиме і в подальшому.
Водночас вкотре закликаємо до уважності при сплаті рахунків за електропостачання!
Звертаємо увагу споживачів: у випадку, якщо Ви здійснили оплату за послуги електропостачання на розрахунковий рахунок ПрАТ «Рівнеобленерго», а не ТОВ «РОЕК» у лютому та березні 2019 року і у Вас відсутній борг перед ПрАТ «Рівнеобленерго», Вам не потрібно звертатися з письмовою заявою для перерахунку коштів – вони будуть переведені без участі споживача. З письмовою заявою на перерахунок надлишкових коштів необхідно звертатися тим, хто мав переплату станом на 1 січня 2019 року або вона утворилася після платежу, здійсненого на рахунок ПрАТ «Рівнеобленерго» у січні!
Щодо споживачів, які отримують субсидію.
Невикористана субсидія, після здійснення звірок з Управлінням праці та соціального захисту населення, буде повернута на рахунки Управління праці та соціального захисту населення. Згідно з п.2 Постанови КМУ № 534 «Порядок
розрахунку та повернення до бюджету невикористаних сум субсидії для відшкодування витрат на оплату комунальних послуг від 23.08.2016 р», розрахунок невикористаних сум субсидії проводиться … станом на 1 травня та 1 жовтня за особовим рахунком споживача – громадянина, якому призначено субсидію на опалювальний (неопалювальний) сезон, що закінчився (далі – одержувач субсидії). Загальний обсяг невикористаних сум субсидій, що підлягає поверненню до бюджету, визначається згідно з пунктами 4 – 6 зазначеного Порядку.
Також звертаємо Вашу увагу, що з березня 2019 р. змінюється механізм виплат житлових субсидій. Для домогосподарств, яким субсидія призначена до 31.12.2018р., починаючи з субсидії за лютий 2019 р., вона буде виплачуватись готівкою. Для домогосподарств, яким субсидія призначена з січня 2019 р., її надання здійснюється у грошовій безготівковій формі, шляхом перерахування коштів АТ «Ощадбанк» для подальших розрахунків з надавачем послуг. Нагадуємо, після отримання субсидій готівкою споживач має забезпечити оплату спожитих послуг, оскільки наявність простроченої заборгованості унеможливить подальше надання державної підтримки.