ПрАТ «Рівнеобленерго» вводить обмежувальні заходи у зв’язку з карантином
ПрАТ «Рівнеобленерго» припиняє прийом побутових споживачів та обмежує обслуговування юридичних (непобутових) споживачів у абонентських відділах.
Для запобігання поширення коронавірусної інфекції, на час дії карантинних заходів (попередньо до 3 квітня 2020 року) спілкування з нашими фахівцями переводиться у дистанційну форму.
Нашим побутовим споживачам ми пропонуємо:
➡Особистий кабінет побутового споживача на сайті ПрАТ «Рівнеобленерго»: www.roe.vsei.ua;
➡Цілодобово працює наш колцентр: за телефонами: 067 6204411, 050 4904411, 093 3204411,
➡За цими ж номерами Ви можете надіслати SMS-повідомлення з показниками електролічильника
➡Листи електронною поштою приймаємо за адресою: сontact@roe.vsei.ua
➡Ще один канал зв’язку: Viber-бот Рівнеобленерго
➡ Сторінка ПрАТ «Рівнеобленерго» у Facebook
Найоптимальніший канал зв’язку для непобутових споживачів – Особистий кабінет юридичного споживача.
За допомогою цього персонального центру обслуговування непобутові споживачі можуть формувати та передавати звіти, коригувати раніше заявлені обсяги споживання електричної енергії, здійснювати оплату тощо.
БЕЗ ЕЛЕКТРОННОГО ЦИФРОВОГО ПІДПИСУ!!!
У разі неможливості здійснення самостійної реєстрації, юридичні споживачі можуть залишити звіт про використану електричну енергію у спеціальній скриньці у абонвідділі району електричних мереж та заповнити картку для подальшої реєстрації Вашого підприємства у Особистому кабінеті юридичного споживача нашими фахівцями. Після чого вони зв’яжуться з Вами у телефонному режимі або через електронну пошту.
Інструкцію з реєстрації у Особистому кабінеті юридичного споживача Ви знайдете за посиланням:
Прохання відповідально ставитися до власного здоров’я та здоров’я оточуючих – пам’ятайте, обмежувальні заходи запроваджені для Вашого захисту!