Поспішайте зареєструватися у Особистому кабінеті юридичного споживача до 1 червня 2020 року.

Майже шість тисяч непобутових споживачів ПрАТ «Рівнеобленерго» вже відчули переваги дистанційного спілкування з нашими фахівцями – через Особистий кабінет юридичного споживача вони подають показники приладів обліку, можуть отримати рахунки та акти-прийняття-передачі, здійснити оплату за спожиту електричну енергію онлайн, отримати онлайн консультацію тощо.

Тобто, Особистий кабінет є персональним центром дистанційного обслуговування наших юридичних споживачів, які можуть здійснювати обмін інформацією, не виходячи з дому чи офісу.

ПрАТ «Рівнеобленерго» намагається йти в ногу з часом і впроваджувати сучасні платформи обміну даними, які успішно діють у всіх європейських країнах – саме тому  сервіс запроваджено вже майже два роки тому.

Втім, варто визнати, що багато наших клієнтів оцінили «плюси» юридичного кабінету нещодавно, під впливом обставин – через обмеження роботи абонентських відділів ПрАТ «Рівнеобленерго» в умовах карантину та у зв’язку з запровадженням виключно дистанційного обслуговування. На цей період Рівнеобленерго максимально спростило реєстрацію в Особистому кабінеті – ми надали можливість робити це без електронного цифрового підпису.

Як показала практика – задоволеними роботою кабінету є як наші фахівці, так і споживачі, які з’ясували, що зовсім необов’язково витрачати час для особистого візиту до енергетиків, а усе можна зробити найбільш зручно та комфортно, раціонально використовуючи робочий час своїх працівників – в режимі онлайн. Саме тому кількість користувачів кабінету невпинно зростає в усіх куточках Рівненської області.

Також підприємці охоче переходять на дистанційне спілкування з енергетиками і через невизначений термін подальшої дії маскового режиму, необхідності дотримання дистанції, інших карантинних заходів – усі вони вносять суттєві корективи у наше життя та ведення діяльності.

Тому оцініть переваги, економне свій час, реєструйтеся у Особистому кабінеті юридичного споживача і Ви – поспішайте це зробити до 1 червня 2020 року.

В подальшому прийом показників від юридичних споживачів та обмін документацією буде здійснюватися лише таким чином – через Особистий кабінет.

Детальну інструкцію з рестрації Ви знайдете на офіційному сайті ПрАТ «Рівнеобленерго» у відповідному розділі – Особистий кабінет юридичного споживача.

Долучайтеся до Вашого персонального центру дистанційного обслуговування!

Написати Коментар

Your email address will not be published.Email address is required.