Пошкодження абонентського електрообладнання призвело до перерв у електропостачанні.
Зокрема, без електропостачання залишилися мешканці «Щасливого» у Рівному.
Подібне аварійне вимкнення у цьому мікрорайоні сталося вже вдруге за місяць – і знову через неналежне обслуговування мереж та обладнання його власником, приватним підприємством (йдеться про власника ТП, від якої заживлена малоповерхова забудова). Попередній раз через пошкодження кабельної лінії ця частина Рівного залишилася без електропостачання 16 травня.
12 червня повідомлення про спрацювання аварійно-захисної системи на підстанції «Південна» надійшло на «Рівнеобленерго» о 9.00. Без електропостачання залишилися мікрорайони «Щасливе» та Новий двір. Наші фахівці там, де була можливість, перезаживили споживачів від резервної лінії і відновили електропостачання вже за годину. Проте частина «Щасливого» ще пообіді перебувала без електропостачання, зокрема, споживачі, заживлені від абонентської ТП-429.
Інформацією про тривалість робіт з відновлення, «Рівнеобленерго» не володіє, оскільки не є власником зазначеного обладнання та мереж. Усунення пошкоджень на абонентських підстанціях, згідно з законодавством, здійснюють їхні власники. Так само вони відповідальні за облаштування резервної лінії та відновлення електропостачання споживачам за постійною надійною схемою.