Нові платіжки за електроенергію: відповідаємо на найпоширеніші запитання споживачів

У лютому мешканці Рівненської області почали отримувати квитанції від постачальника електричної енергії ТОВ «Рівненська обласна енергопостачальна компанія». Як ми неодноразово повідомляли через ЗМІ та на квитанціях, починаючи з серпня 2018 року,  згідно з Законом України «Про ринок електричної енергії» обленерго у звичному вигляді вже не існують – з 1 січня 2019 року по всій Україні вони виконують лише функцію розподілу електроенергії, постачанням займаються окремі компанії. У кожному регіоні Держава обирає одного постачальника електроенергії побутовим та малим непобутовим споживачам, який називається Постачальником універсальної послуги. На Рівненщині – це ТОВ «Рівненська обласна енергопостачальна компанія».

«Рівнеобленерго» та РОЕК – це дві незалежні компанії – з різними ліцензіями, функціями та рахунками.

Тому звертаємо Вашу увагу, що у нових рахунках – інший отримувач, інший розрахунковий рахунок ( різниться у залежності від району електричних мереж), та особовий рахунок споживачів.

Банківські реквізити поточного рахунку із спеціальним режимом використання для сплати за спожиту електричну енергію:

  • Отримувач:
    ТОВ «РІВНЕНСЬКА ОБЛАСНА ЕНЕРГОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ»
  • Код ЄДРПОУ: 42101003
  • Банк отримувача: філія – Рівненське ОУ АТ «Ощадбанк»
  • МФО: 333368
  • № 26032304049867 – рахунок для оплати електроенергії споживачами Зарічненського, Дубровицького, Сарненського, Володимирецького, Рокитнівського та Березнівського районів та м.Вараш
  • № 26033303049867 – рахунок для оплати електроенергії споживачами Костопільського, Здолбунівського, Гощанського, Корецького, Острозького, Рівненського районів та м.Рівне.
  • 26034302049867 – рахунок для оплати електроенергії споживачами Дубенського, Радивилівського, Млинівського та Демидівського районів.

Про ці зміни повідомлені усі банківські установи області. Втім, щоб уникнути непорозумінь радимо нагадати касиру у банку чи на пошті про зміну рахунку. Якщо Ви оплачуєте послуги через інтернет, необхідно буде самостійно, «вручну» оновити реквізити. Крім того, у платіжці окремим рядком зазначена плата за розподіл електричної енергії та відповідний тариф, який вже врахований у поточні нарахування та не потребує окремої оплати.

Чи змінився тариф для побутових споживачів?

Тарифи для населення, як і раніше встановлює Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг і з 1 січня 2019 року для побутових споживачів вони залишаються незмінними. Обрахунок слід проводити, як і раніше – за відсутності пільги, за обсяг, спожитий до 100 кВт·год електроенергії на місяць (включно) оплачуємо з розрахунку 90 коп. за 1 кВт·год (з ПДВ), за обсяг, спожитий понад 100 кВт·год електроенергії на місяць – 168 коп. за 1 кВт·год (з ПДВ).

Що робити у випадку наявної переплати на рахунку «Рівнеобленерго»?

Ці кошти за письмовою заявою споживача  будуть перераховані на особові рахунки у ТОВ «РОЕК».

Яким чином в подальшому передавати показники лічильників?

Показники лічильника, як і раніше, потрібно передавати оператору системи розподілу, тобто ПрАТ «Рівнеобленерго» через особистий кабінет, паблік-акаунт у Вайбер, або ж, звернувшись до кол-центру «Рівнеобленерго» за телефонами: (0362) 694298, (0362) 694279, (067) 6204411, (050) 4904411, (093) 3204411 або через СМС на номер (067) 239-54-30, або ж надіславши показники за допомогою електронної пошти pokaz@roe.vsei.ua Терміни подачі показників також не змінилися – найкраще це робити в останній день розрахункового місяця або перший день наступного за розрахунковим.

Чи буде відображатися рахунок ТОВ «РОЕК» у особовому кабінеті ПрАТ «Рівнеобленерго»?

Найближчим часом в особовому кабінеті з’явиться посилання на сайт РОЕК, за яким і можна буде переглядати сформовані рахунки.

Чи потрібно побутовим споживачам укладати договори з ТОВ «РОЕК»?

Згідно з Правилами роздрібного ринку електричної енергії для населення діє спрощена процедура приєднання до публічних договорів на розподіл та постачання електричної енергії.  Щоб до них приєднатися споживачам не потрібно спеціально відвідувати ПрАТ «Рівнеобленерго», ТОВ «РОЕК» чи райони електричних мереж. Усе, що необхідно зробити, – це продовжити користуватися енергопослугами та своєчасно оплачувати рахунки. Таким чином, споживач автоматично приєднається до Публічних договорів з оператором системи розподілу та з постачальником універсальної послуги.

guest
2 Коментарі
Старіші
Новіші Найпопулярніші
Вбудовані Відгуки
Переглянути всі коментарі
Олеся
Олеся
Гість
3 роки тому

Що робити якщо оплату здійснено на рахунок Рівнеобленерго, а не ТОВ РОЕК? Чи можна і досі перераховувати ці кошти на особові рахунки у ТОВ РОЕК?

Анна Хомич
Анна Хомич(@anna-homych)
Редактор
Відповісти  Олеся
3 роки тому

Кошти, за Вашим письмовим зверненням, можуть бути повернуті на розрахуноквий рахунок платника. Вам потрібно написати заяву, та додати копії платіжних документів, (чеку). Заяву можна переслати поштою ( в т.ч. електронною Contact@roe.vsei.ua), а також приймаємо відвідувачів в абонентських відділах Районів електромереж.