Найскладніший опалювальний сезон в історії позаду: енергетики Рівнеобленерго не допустили занурення області у темряву
Руйнуючи нашу інфраструктуру, ворог випробовув нас на стійкість, згуртованість, а енергетиків – на рівень професіоналізму, здатність швидко реагувати, відновлювати пошкодження, збалансовувати систему, не дозволити їй вийти з ладу.
Персонал ПрАТ «Рівнеобленерго» в умовах безперецедентних атак та руйнувань російським агресором енергетичної інфраструктури України, зміг забезпечити побутових мешканців Рівненщини, соціальні, військові об’єкти, медзаклади електропостачанням, а відтак – усіма іншими атрибутами щоденного комфорту. Ми робили все для першочергової подачі напруги на об’єкти комунальної галузі – щоб область була з водопостачанням, водовідведенням і теплом.
Наші диспетчери, інженери, оперативно-виїзні бригади, фахівці колцентру працювали в режимі 24/7 в умовах небачених викликів та дефіциту електричної потужності, яких не зазнавала жодна європейська країна.
Нагадаємо, 22 жовтня через влучання у підстанції 330 кВ на Рівненщині значна частина області була знеструмлена. Наступна атака відбулася 15 листопада. Повністю область була знеструмлена внаслідок масованого ракетного удару 23 листопада. Загалом російські війська застосували проти української енергосистеми 1200 ударних дронів та ракет різного типу.
У воєнних умовах наші енергетики розробляли та застосовували схеми електроживлення, які неможливо було уявити у мирний час, ми шукали шляхи як стабілізувати ситуацію в області, збалансовуючи енергосистему щохвилини – аби скоротити терміни вимушених відключень і не допустити втілення у життя найзаповітнішої мрії ворога: занурити нас у темряву.
Диспетчери ПрАТ «Рівнеобленерго» спільно з НЕК «Укренерго» розробили та впровадили графіки погодинних відключень електричної енергії. Рівнеобленерго не раз відзначалося Державною інспекцією з енергетичного нагляду, НКРЕКП, комітетом ВР з питань ЖКГ та енергетики, як оператор системи розподілу з найменшою кількістю скарг від споживачів на справедливість графіків відключень по всій Україні. З 11 лютого у нас в області вони вже не застосовуються.
Нам вдалося втримати енергосистему області завдяки ґрунтовній підготовці нашої компанії до осінньо-зимового періоду. До його початку ми відремонтували 1062 км ПЛ-0,4-10/35-110 кВ, 91 підстанцію і навіть в умовах ворожих обстрілів енергоструктури країни наші бригади продовжували ліквідовувати аварійні відключення, ремонтувати лінії – за 6 місяців, з жовтня і до квітня ми відремонтували понад тисячу км повітряних ліній, провели роботи на 73 трансформаторних підстанціях.
Наші фахівці департаменту з обслуговування клієнтів опрацювали 188 тисяч звернень споживачів області, що на 19420 звернень більше, ніж з жовтня 2021 до квітня 2022 року.
«Попри очікування ворога, надскладний опалювальний період пройшов контрольовано – завдяки високопрофесійному колективу ПрАТ «Рівнеобленерго» та за підтримки Рівненської обласної військової адміністрації – область не залишилася без світла», – резюмує голова правління ПрАТ «Рівнеобленерго» Сергій Невмержицький, – «ми й надалі робитимемо усе можливе аби залишатися надійною опорою для наших споживачів – і вже розпочали підготовку до осінньо-зимового періоду 2023-2024! Дякуємо усім мешканцям області за витримку та підтримку енергетиків!»