Кол-центру 10 років!!!

Виповнюється перших 10 років з часу створення в ПрАТ «Рівнеобленерго» Кол- центру!

В серпні 2007 року ПрАТ «Рівнеобленерго» стала першою в Україні енергопостачальною компанією, яка створила єдиний обласний телефонний центр обслуговування споживачів. Основне призначення такого сервісу це інформаційна підтримка жителів Рівненщини стосовно питань енергопостачання.

Розпочали свою роботу з обслуговування мешканців м. Рівного та Костопільського району. За допомогою багатоканального зв’язку згодом розширили свою географію сервісу на інші райони області. Для зручності номери телефонів центру на постійній основі представлені у кожному рахунку за спожиту електричну енергію. Було закуплено спеціалізоване обладнання, що дозволило формувати всю необхідну звітність, відстежувати роботу самих операторів у режимі реального часу, здійснювати запис їхніх розмов зі споживачами.

З роками функціонування Кол-центру колектив з п’яти операторів постійно зростав, і на сьогоднішній день складається із 30 кваліфікованих спеціалістів. Сьогодні Кол-центр ПрАТ «Рівнеобленерго» працює цілодобово, сім днів на тиждень без вихідних. Фахівці з обслуговування споживачів приймають півтори тисячі дзвінків щоденно. Нині споживачі Рівненщини, звернувшись до Кол-центру, можуть оперативно отримувати відповіді на ряд питань – це і порядок розрахунків за спожиту електроенергію, й інформація щодо показів лічильників, суми заборгованості, надання заявки на перевірку приладів обліку і т. д. Також оператори надають інформацію про діючі тарифи, норми споживання при наявності пільг, порядок надання їх та субсидій. Кол – центр попереджує про проведення планових, ремонтних та аварійних робіт та заплановані відключення.

Створено систему попередньо записаних голосових повідомлень, для виконання функцій маршрутизації дзвінків (IVR) з голосовим інформаційним меню самообслуговування абонентів. Так наприклад, кожен абонент може залишити голосове повідомлення що ідентифікується за номером телефону та дає змогу зворотного зв’язку з споживачем. До Кол-центру споживачі можуть звернутись з будь яких питань електропостачання написавши листа на електронну адресу  Contact@roe.vsei.ua, за допомогою Skype – зв’язку(contactroe). Фахівці Кол-центру також радо проконсультують та при необхідності допоможуть при реєстрації у веб-сервісі «Особистий кабінет».

Керівництво ПрАТ «Рівнеобленерго» постійно проводить моніторинг роботи Кол-центру, визначаючи так звані «слабкі місця» та «сильні сторони». На разі під час складних погодних умов, в період формування рахунків за спожиту електроенергію для побутових споживачів дзвінки охочих отримати інформацію можуть бути поставлені у чергу. З метою забезпечення інформацією максимальну кількість абонентів розробляються додаткові, сучасні сервіси, проводять спеціальні навчання для фахівців  та забезпечують комфортну робочу атмосферу центру. Всі ці дії спрямовані на підвищення рівня обслуговування споживачів Рівненщини.  

Колектив Кол-центру ПрАТ «Рівнеобленерго» дякує споживачам за дзвінки, звернення і навіть скарги оскільки це дає можливість вдосконалюватись! 

«.. постійно вчимося, розвиваємося і ставимо ще більш високі цілі до побажань і порад споживачів, щоб зробити сервіс кращим, адже МИ працюємо для ВАС».

                        

                                                                            Ваш Кол-центр

About the author: Рівнеобленерго

Підписатися
Сповістити про
guest
0 Коментарі
Старіші
Новіші Найпопулярніші
Вбудовані Відгуки
Переглянути всі коментарі