Інформування про ремонтні роботи на період воєнного стану

Шановні клієнти!
На час дії воєнного стану інформування про планові та аварійні відключення здійснюються ВИКЛЮЧНО ЧЕРЕЗ ОСОБИСТИЙ КАБІНЕТ ПОБУТОВОГО ТА ЮРИДИЧНОГО СПОЖИВАЧА на офіційному сайті компанії.
Також з цією інформацією ви можете ознайомитися, зателефонувавши до нашого колцентру:
(067) 239-54-30,
(067) 620-44-11,
(050) 490-44-11,
(093) 320-44-11
(0362) 694-298
Тобто інформування про відключення відбуватиметься тільки ПІСЛЯ ІДЕНТИФІКАЦІЇ КЛІЄНТА.
Запровадження таких змін пов’язане з віднесенням даних про відключення до інформації з обмеженим доступом (згідно з постановою НКРЕКП «Щодо захисту інформації, яка в умовах воєнного стану може бути віднесена до інформації з обмеженим доступом, у тому числі щодо об’єктів критичної інфраструктури»).
Просимо з розумінням ставитися також до можливих короткотривалих перебоїв у роботі сервісів ПрАТ «Рівнеобленерго» через їх переналаштування в умовах воєнного стану.
Дякуємо за розуміння!
Перемога буде за нами!

guest
0 Коментарі
Вбудовані Відгуки
Переглянути всі коментарі