Голова правління «Рівнеобленерго» відповів на запитання споживачів та журналістів
У понеділок, 26 лютого, до приміщення ПрАТ «Рівнеобленерго» прийшли активісти з листом до голови правління. Документ містив низку запитань щодо тарифів на електроенергію, умов співпраці Товариства з фізичними та юридичними особами, попередньої оплати електроенергії, обсягів очікуваного споживання, оплати за перевищення ліміту споживання, щомісячних звітів.
На запитання, викладені у листі буде надана офіційна відповідь.
Крім того, щодо кожного з питань Сергій Невмержицький дав усну відповідь, зауваживши, що всі вони регулюються «Правилами користування електричною енергією» (згідно з постановою НКРЕ № 28 від 31.07.1996 року ). Між тим, з того тарифу, за яким сьогодні відпускається електроенергія, тільки 8 – 10% залишається в компанії — це зарплата працівникам, податки, пальне для виїзних бригад та інші витрати; решту ми витрачаємо на закупівлю електроенергії у ДП «Енергоринок» – сказав Сергій Невмержицький.
«Рівнеобленерго» здійснює поетапну оплату за електроенергію в залежності від очікуваних обсягів її споживання в області, тому важливо, щоб наші споживачі дотримувалися п.6.6 Правил: «оплата електричної енергії, яка відпускається споживачу, здійснюється споживачем у формі попередньої оплати у розмірі вартості заявленого обсягу споживання на відповідний розрахунковий або плановий період». А також розділу 4 ПКЕЕ, відповідно до якого, споживач повинен надати до відокремленого структурного підрозділу «Рівнеобленерго» відомості про обсяги очікуваного споживання електричної енергії на наступний рік.
«Ми працюємо в єдиній енергетичній системі України, за законами України, як і решта енергопостачальних компаній нашої держави. Діяльність підприємства чітко регулюється та контролюється Національною комісією, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг, регламентується Міністерством палива, енергетики та вугільної промисловості України, Держенергонаглядом України, Антимонопольним комітетом», – підкреслив голова правління Сергій Невмержицький.
Також споживачів цікавили питання якості послуг, їх оплати, пільгових нарахувань. Кожен конкретний випадок, про які було згадано, буде розглянуто фахівцями Товариства.