Енергетики відновили електропостачання мешканцям багатоповерхівки, що стали заручниками власників електрообладнання
Працівники Рівнеобленерго лише з третьої спроби потрапили на приватну територію, де розташоване абонентське ТП-304 для встановлення причини знеструмлення багатоповерхівки на вул. Д.Галицького, 16 у Рівному.
Повідомлення про знеструмлення житлового будинку надійшло на диспетчерський пункт ПрАТ «Рівнеобленерго» 20 квітня о 18.05. Оперативно-виїзна бригада одразу ж вирушила на місце знеструмлення. Проте спроби потрапити на територію трансформаторної підстанції (об’єкт за огорожею та зачинений) успіху не мали. Вдруге бригада виїжджали за вказаною адресою сьогодні о 7.30 – проте енергетики вкотре не змогли потрапити на територію абонентського енергооб’єкта.
Потрапити за огородження бригада ОВБ змогла лише о 9.00.
До цього моменту спроби зв’язатися з власником ТП, до якого ми звернулися в рамках договору про спільне використання технологічних мереж, також були безрезультатними.
Після того, як працівники Рівненського міського РЕМ ПрАТ «Рівнеобленерго» отримали доступ до ТП, ними було проведено огляд енергооб’єкта та близько 10.00 21 квітня перезаживлено споживачів багатоповерхівки на вул. Д. Галицького, 16 за резервною схемою живлення (хоча ці роботи повинен був виконати власник ТП-304).
Найімовірніше причиною знеструмлення стало пошкодження абонентської кабельної мережі, від якої заживлений будинок і ремонт якої повинен здійснювати основний споживач (власник).
Працівниками Рівнеобленерго було виконано усі необхідні підготовчі роботи для проведення ремонтних робіт власником трансформаторної підстанції та кабельних мереж.
Нагадаємо, згідно із законодавством, власник мереж повинен надавати безперешкодний доступ енергетикам до мереж та обладнання, утримувати їх у належному технічному стані, забезпечувати ремонтні роботи.
Сподіваємося ремонт своїх кабельних мереж їх власник виконає і мешканці будівлі більше не ставатимуть заручниками невиконання ним договірних зобов’язань.