Навчаємося у професіоналів

Фахівці з обслуговування клієнтів Рівнеобленерго взяли участь у надзвичайно змістовному тренінгу, організованому Благодійним фондом «Рокада» Рівне. Ініціатором заходу стала дирекція із взаємодії з клієнтами, а провела його кандидат психологічних наук, авторка численних наукових праць з психології — Олена Ставицька.
Пані Олена має величезний практичний досвід у спілкуванні з різними цільовими групами — від молоді до людей, що пережили травматичні події. Психологиня щодня у різних куточках Рівненщини розповідає різноманітним аудиторіям слухачів про професійне вигорання, безбар’єрну комунікацію, подолання стресу, а також веде діалог із тими, хто потребує особливої делікатності у спілкуванні.
Зокрема, наші фахівці вчилися ефективно реагувати на звернення ветеранів та ветеранок, внутрішньо переміщених осіб, інших вразливих категорій споживачів. Адже саме ці клієнти часто звертаються з питаннями, що потребують не лише технічної, а й суто людської  підтримки.
Теми, які обговорили з практикуючою психологинею –  пошук ефективних моделей спілкування в конфліктних ситуаціях, табуйовані теми і фрази, яких варто уникати у розмові з травмованими людьми, отримали практичні поради для розвитку стресостійкості та емоційного самоконтролю.
Щиро дякуємо пані Олені Ставицькій за глибокі інсайти, практичні поради та натхнення. Ми обов’язково впроваджуватимемо здобуті знання в щоденній роботі. Адже наше головне завдання — не лише забезпечити надійне енергопостачання, а й підтримати людей, які цього потребують, зокрема ветеранів, що повертаються до цивільного життя.

About the author: Рівнеобленерго

Підписатися
Сповістити про
guest
0 Коментарі
Найстаріші
Найновіше Найбільше голосів
Зворотній зв'язок в режимі реального часу
Переглянути всі коментарі