Що робити, якщо покази у рахунку не відповідають реальному споживанню

Згідно із Кодексом комерційного обліку електроенергії, п. 8.6.2, від 14.03.2018 р. індивідуальні побутові споживачі ЗОБОВ’ЯЗАНІ щомісяця зчитувати покази своїх лічильників та надавати їх Оператору системи розподілу – ПрАТ «Рівнеобленерго».

ПрАТ «Рівнеобленерго» в установленому порядку передає ці дані Адміністратору комерційного обліку для можливості їх використання суб’єктами ринку електричної енергії, у тому числі постачальником Споживача.

Для формування рахунку постачальником електричної енергії використовуються дані на перше число календарного місяця – тобто, покази, передані протягом періоду, що починається за два календарні дні до кінця розрахункового місяця та закінчується на третій календарний день наступного розрахункового місяця (п. 8.6.3 Кодекса).

У серпні 2021 – це період з 30 серпня по 3 вересня.

У разі неотримання до початку четвертого календарного дня місяця, що настає за розрахунковим, показів лічильника та за умови, що лічильник електричної енергії не оснащений засобами дистанційної передачі даних, фактичний обсяг розподілу та споживання електричної енергії по споживачу за розрахунковий місяць визначається розрахунковим шляхом за значенням середньодобового обсягу споживання.

Тому рекомендуємо скористатися одним з способів передавання показів електролічильника:

  • за допомогою Viber-бота.
  • зареєструвавшись у особистому кабінеті на нашому офіційному сайті https://my.roe.vsei.ua/cabinet/login/
  • за допомогою SMS на будь-який з номерів телефону: (067) 239-54-30, (067) 620-44-11, (050) 490-44-11, (093) 320-44-11. Не забувайте про формат SMS: «Особовий рахунок»{пробіл} «Показник».
  • через електронну пошту: pokaz@roe.vsei.ua
  • через Skype-зв’язок Contactroe
  • в автоматичному режимі (без з’єднання з оператором) за номерами телефону колцентру: (067) 239-54-30, (067) 620-44-11, (050) 490-44-11.

В якому випадку показники можуть не прийняти?

Це можливо, якщо показники:

  • менші, ніж в попередній період;
  • передані некоректно (наприклад, при внесенні показань переплутані зони, додані зайві символи);
  • суперечать показам контролера (співробітника нашої компанії).

Згідно з п. 8.6.15 Кодексу комерційного обліку дані, отримані від споживача, при проведенні процедур їх перевірки та в розрахунках мають менший пріоритет ніж виміряні дані з контрольних лічильників або дані, отримані безпосередньо оператором системи

Якщо показники у рахунку, отриманому від постачальника, не відповідають фактичним, або споживачем помилково були внесені неправильні покази?

Індивідуальному побутовому споживачу достатньо надати фактичні покази лічильника оператору системи розподілу або електропостачальнику (Кодекс комерційного обліку, п. 8.6.16.). Це можна зробити за допомогою фотографії лічильника, звернувшись до району електричних мереж. Або ж на підставі звернення Оператор системи розподілу забезпечить проведення перевірки вказаних у рахунку показів лічильника. Відкориговані  дані будуть відправлені до Постачальника універсальної послуги для формування рахунку за спожиту електроенергію і будуть відображені у платіжному документі, який споживач отримає у наступному місяці за розрахунковим.

 

guest
0 Коментарі
Вбудовані Відгуки
Переглянути всі коментарі