Як проводиться звіряння розрахунків побутових споживачів електроенергії в абонентських відділах районів електричних мереж (РЕМ) ПрАТ”Рівнеобленерго” за період до 01 січня 2019 року ?

Звертаємо вашу увагу, що відповідно до Правил роздрібного ринку електричної енергії затверджених постановою НКРЕКП від 14 березня 2018 року № 312 зі змінами з 01.01.2019 року ПрАТ”Рівнеобленерго” виконує виключно функцію оператора системи розподілу.

Загальна схема процедури звіряння розрахунків

  1. Ви звертаєтеся в абонентський відділ РЕМ з питанням щодо розрахунків за спожиту електричну енергію. Документи, які потрібно мати з собою :
  • оригінал (копію) паспорта або документа, що його замінює ;
  • оригінал (копію) довідки про присвоєння ідентифікаційного номера (за наявності) ;
  • нотаріально завірену копію довіреності від власника особового рахунку на ім’я уповноваженої особи представляти його інтереси ;
  • квитанції про сплату за електроенергію (за останні 3 роки) ;
  • інші документи, що фіксують стан розрахунків з ПрАТ”Рівнеобленерго” (якщо такі документи у Вас є) ;
  • у день відвідування абонентського відділу запишіть показання свого електролічильника та повідомте їх фахівцю, що буде Вас обслуговувати.

Наявність даних документів дозволяють фахівцю абонентського відділу переконатись що саме Ви є власником особового рахунку по якому проводиться звірка.

  1. Фахівець абонентського відділу РЕМ перевіряє дані щодо стану розрахунків за Вашим особовим рахунком.
  2. Фахівець абонентського відділу РЕМ перевіряє квитанції про сплату за спожиту електроенергію та визначає джерела виникнення заборгованості/переплати. Детальніше про можливі причини виникнення заборогованості/переплати

Борг або переплата  виникають через неправильно зазначені дані, це може статися  через такі обставини :

Найпоширеніші помилки Приклади
арифметичні помилки у заповненій вручну квитанції зазначено кількість спожитих кВт-год, але сума до сплати не відповідає цій кількості
невірно застосовувався тариф змінився тариф на електроенергію, але ще декілька місяців сума до сплати розраховується із застосуванням тарифу, що більше не діє;

на момент зміни тарифу оплата проводилась не по фактичних показниках

здійснено оплату без врахування блочних значень тарифу з 1 лютого 2011 року діють тарифи, що залежать від кількості спожитих кВт-год. При заповненні квитанції вручну тарифи для різних блочних значень не застосовувалися
неврахований платіж сплачені кошти не надійшли на розрахунковий рахунок ПрАТ”Рівнеобленерго”
застосовувалася пільга, що не зареєстрована в ПрАТ”Рівнеобленерго” при заповненні квитанцій вручну враховувалася пільга, про яку не повідомили в ПрАТ”Рівнеобленерго”. Пільга, інформацію про яку не внесено до білінгової системи не може враховуватися при нарахуванні суми до оплати
сплата без врахування фактичного обсягу спожитої електричної енергії за допомогою заповненої вручну квитанції сплачувалася однакова сума за електроенергію без указання/врахування фактичної кількості кВт-год, за які проводиться оплата
невірно зазначено показання лічильника при знятті фактичних показань лічильника були невірно записані фактичні показання у квитанції на сплату і невірно проведено розрахунок кількості спожитої електроенергії
показник в квитанції не відповідає даті фактичного зняття споживач проводячи оплату за спожиту електричну енергію фіксує показники на дату оплати а не на останній день календарного місяця

 

  1. У випадках виявлення помилково сплачених коштів, фахівець абонентського відділу РЕМ на підставі квитанцій про сплату за електроенергію, коригує інформацію щодо розрахунків у білінговій системі ПрАТ”Рівнеобленерго”.
  2. Якщо Ви згодні з нарахуваннями — фахівець абонентського відділу РЕМ складає акт звіряння розрахунків.

Акт звіряння розрахунків – це документ періодичного контролю, в якому відображається стан розрахунків за електричну енергію, зафіксований на певну дату та показники електролічильника. Акт звіряння може відображати як суму боргу, так і суму переплати, так і фіксувати “нульовий” стан розрахунків (відсутність боргу або переплати). Акт звіряння складається у двох примірниках. Один примірник залишається у Вас, інший – у ПрАТ”Рівнеобленерго”. Своїм підписом на акті звіряння розрахунків Ви підтвердите свою згоду з усіма нарахуваннями за спожиту електричну енергію за попередні періоди.

  1. Якщо Ви не згодні з нарахуваннями — фахівець абонентського відділу РЕМ пропонує Вам заповнити заяву для повторного перегляду обставин за яких виник борг. По результатах розгляду заяви Вам буде надіслано письмову відповідь у строки передбачені законодавством. До заяви додається акт звірки заповнений споживачем (завантажити) та копії платіжних документів за останні 3 роки.

Перевірити можливу причину виникнення боргу/переплати можна самостійно в Особистому кабінеті ПрАТ”Рівнеобленерго”.

Написати Коментар

Your email address will not be published.Email address is required.