Рівнеобленерго: долаємо виклики та збільшуємо обсяги робіт

22 грудня – День енергетика. З нагоди професійного свята та завершення року, Сергій Невмержицький, голова правління одного з найпотужніших енергетичних підприємств області – ПрАТ «Рівнеобленерго», підбив підсумки року, що минає та розповів про плани на наступний рік.

Сергію Миколайовичу, цей рік був непростим для багатьох галузей. Чи позначився карантин та протиепідемічні заходи на роботі очолюваного Вами підприємства?

Звичайно, проблеми, пов’язані з пандемією не обійшли стороною і нас. Особливо, під час першої хвилі пандемії. Як відомо, енергетика – стратегічна галузь, яка забезпечує життєдіяльність не лише соціальних об’єктів – без електрики ми не можемо уявити жодної сфери сучасного життя. Нашим завданням було так організувати роботу, щоб споживачі не відчували якихось незручностей в цей непростий період. Тож, в той час коли громадський, міжміський транспорт не курсував – ми організовували доїзд наших працівників до робочих місць, забезпечували наші райони електричних мереж необхідними матеріалами, пальним. Адже, і в карантинних умовах ми не зупиняли нашу роботу ані на день – продовжували проводити ремонтні роботи мереж та обладнання, усували аварійні ситуації, забезпечували обслуговування розподільчих мереж, реалізовували заходи нашої інвестиційної програми. Крім того, працівники товариства забезпечуються захисними засобами, санітайзерами, в приміщеннях періодично проводиться дезінфекція, температурних скринінг… Попри це, усі ми живемо в соціумі – і як би ми не намагалися захистити, ізолювати наших працівників, енергетики також хворіють на COVID-19. Як я вже зазначав, ми робимо усе, щоб споживачі не помічали викликів, які доводиться долати в цей непростий період працівникам енергетичної галузі, натомість відзначали покращення якості надання послуг з розподілу електричної енергії.

Все ж, чи були через карантинні заходи якісь обмеження для споживачів, наприклад, у доступі до Ваших абонвідділів?

Чимало наших споживачів у цей період зрозуміли, що для вирішення якогось питання, пов’язаного з електропостачанням, зовсім не обов’язково особисто приходити до нас у РЕМи. Практично усі підприємці області, починаючи з березня-квітня, стали активними користувачами особистого кабінету юридичного споживача, від них ми щомісяця отримуємо і обробляємо понад 15 тисяч онлайн звернень. За час, коли Рівнеобленерго вимушено обмежив доступ до абонвідділів, багато споживачів звикли користуватися дистанційними сервісами, зокрема, для передачі показників лічильника – це понад 50 тисяч звернень щомісяця. Також наші фахівці опрацьовують величезну кількість звернень на нашу електронну пошту contact@roe.vsei.ua та поштові звернення, а нашим колцентром з початку року прийнято понад 650 тисяч телефонних дзвінків.

Цього року чимало підприємців активно допомагали медичним закладам. Чи долучалося до таких благодійних заходів ПрАТ «Рівнеобленерго»?

Рівнеобленерго – соціально відповідальне підприємство, ми турбуємося не лише про гідні умови праці нашого персоналу, допомагаємо соціально незахищеним, а й не можемо стояти осторонь в умовах боротьби з проблемою такого масштабу, як короновірусна хвороба. Саме тому допомагали і Рівненській обласній лікарні, і діагностичному центру, районним лікарням, особливо в період, коли найгостріше стояло питання забезпечення медиків захисними засобами, костюмами, окулярами, масками.

Повертаючись до теми енергетичної безпеки нашого регіону. Що вдалося зробити цьогоріч для покращення якості та надійності електропостачання?

Ми проводимо роботи з реконструкції, будівництва, модернізації мереж, здійснюємо капітальні ремонти обладнання – в межах затвердженого НКРЕКП кошторису. Варто визнати, що цих коштів недостатньо, зважаючи на зношеність мереж та електрообладнання. Попри це, завдяки високому професійному рівню наших фахівців, нам вдається утримувати мережі у задовільному стані. Якщо ж говорити конкретно: цьогоріч на будівництво, модернізацію та реконструкцію електричних мереж та обладнання  інвестиційною програмою «Рівнеобленерго» було передбачено близько 100 млн. грн. За ці кошти в усіх районах Рівненської області було реконструйовано понад 87 км повітряних ліній 0,4 кВ, встановлено 19 нових розвантажувальних підстанцій, замінено 13 існуючих трансформаторних підстанцій 10/0,4 кВ.

Крім того, у 2020 було реалізовано масштабний проєкт з реконструкції підстанції 110/10 кв «Західна» у обласному центрі.

Варто зауважити що додатково на ремонтні роботи за 11 місяців 2020 року було витрачено понад 27 млн.грн. Нами було капітально відремонтовано понад 1200 км ПЛ 110/35/10/0,4 кВ, 455 трансформаторних підстанцій та розподільчих пунктів 6-10/0,4 кВ, відновлено більше 300 пошкоджених кабельних ліній 0,4-10 кВ, розчищено від гілок дерев та порослі близько 2000 км повітряних ліній. Поза тим, згідно з інвестпрограмою-2020 ПрАТ «Рівнеобленерго» безкоштовно для споживачів здійснило заміну майже 30 тисяч приладів обліку, з них понад 4,5 тисячі – на багатотарифні лічильники з дистанційною передачею даних, а також за 11 місяців 2020 року  Рівнеобленерго реалізувало понад 2 тисячі нових приєднань.

Які плани у наших рівненських енергетиків на наступний 2021 рік?

Дійсно, можемо говорити про плани, адже, Національною комісією, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг наприкінці листопада було схвалено інвестиційну програму ПрАТ «Рівнеобленерго» на 2021 рік.

Її особливістю для нашого товариства є підвищення обсягу робіт на 88% у порівнянні з інвестпрограмою 2020 року – за рахунок переходу на стимулююче тарифоутворення, що створює нові можливості для суттєвої модернізації мереж та електрообладнання, втілення нових енергопроєктів, і, як наслідок – підвищення надійності електропостачання в регіоні.

Інвестпрограма-2021 передбачає реконструкцію ПС 110/35/10 кВ «Сарни», будівництво та реконструкцію ПЛ 6-10 кВ в с. Мочулки Рівненського району та м. Радивилів, реконструкцію та будівництво кабельних ліній КЛ 6-10 кВ у Сарнах та Млинові, реконструкцію  і технічне переоснащення на території Рівненської області 35 об’єктів ПЛ-0,4кВ  самоутримним ізольованим проводом загальною довжиною 131,71 км із встановленням 33 розвантажувальних підстанцій 10/0,4 кВ та заміною 18 існуючих підстанцій 10/0,4кВ. Також передбачається впровадження системи автоматизованого збору даних із встановленням багатотарифних лічильників з модулем дистанційного зчитування (типу –СМАРТ) у 19373 побутових споживачів. І це далеко не повний перелік робіт, які плануємо проводити у 2021 році.

Попри «карантинні» виклики, а також суттєве збільшення навантаження на наше енергетичне підприємство (у зв’язку з суттєвим збільшенням робіт, передбачених інвестпрограмою), хочу запевнити усіх наших клієнтів, а їх понад 420 тисяч – ми і в подальшому робитимемо усе від нас залежне для Вашого комфорту, для того, щоб на Ваших робочих місцях та у домівках завжди були світло і затишок. З нагоди нашого професійного свята, Дня енергетика, дозвольте також привітати усіх працівників «Рівнеобленерго», подякувати за сумлінну працю, нагадати, що від їхнього професіоналізму, без перебільшення, залежить якість роботи та побуту мешканців Рівненщини. Нехай усвідомлення значимості нашої професії, відповідальності, що пов’язана з нею, надає невичерпних сил та наснаги, надихає на нові звершення. Бажаю також і усім мешканцям області розуміння того наскільки важливою, складною, часто небезпечною є почесна робота енергетиків!

Написати Коментар

Your email address will not be published.Email address is required.