50 сумлінних споживачів електроенергії отримали приємні бонуси

Вже стало традицією те, що ПрАТ «Рівнеобленерго» щороку 15 березня з нагоди Всесвітнього дня захисту прав споживачів відзначає своїх найсумлінніших клієнтів.

Цьогоріч 50 споживачів, які дотримувалися договірних зобов’язань, не порушували Правил користування електричною енергією та щомісячно здійснювали оплату спожитої електроенергії, отримали приємний бонус – по 100 гривень знижки під час оплати за електроенергію. Півсотні споживачів були визначені шляхом випадкового вибору, адже сумлінних платників значно більше. За це «Рівнеобленерго» усім Вам дякує!

Також подяки та оригінальні сувеніри отримали найбільш сумлінні щодо оплати електроенергії юридичні споживачі кожного району нашої області.

Привітати з Днем захисту прав споживачів підприємців міста Рівне завітали заступник директора комерційного з технічних питань Сергій Безсмертний, заступник начальника (з комерційних питань) Рівненського міського РЕМ Віта Малиновська та керівник колл-центру Анна Семещук.

Кращим клієнтам: ТзОВ «Словацьке», ОСББ «Чорновола 91Г», ФОП Вірі Косарєвій висловили подяку за неухильне дотримання платіжної дисципліни у розрахунках за спожиту електроенергію та за сумлінне виконання договірних умов та зобов’язань, побажали розвитку, нових можливостей, процвітання та подальшої плідної співпраці з «Рівнеобленерго».

Своєю чергою ми завжди прагнемо бути відкритими у роботі зі споживачами.Ми запровадили сервіс «Особистий кабінет», де побутові споживачі можуть самостійно вносити показники лічильника, на основі яких формується рахунок для оплати. На сьогодні в «Особистому кабінеті» вже зареєструвалися близько 30 тисяч наших клієнтів. На черзі «Особистий кабінет для юридичних споживачів». Вже сьогодні наші клієнти-підприємці мають змогу надсилати дані про споживання за допомогою електронних засобів зв’язку.  В цілодобовому режимі працює колл-центр «Рівнеобленерго». Протягом минулого року сюди надійшло майже 600 тисяч дзвінків. Також в ПрАТ «Рівнеобленерго» функціонує Інформаційно-консультаційний центр. Ми і в подальшому працюватимемо  над вдосконаленням комунікації зі споживачами. Ще раз зі святом! ПрАТ «Рівнеобленерго»

guest
0 Коментарі
Вбудовані Відгуки
Переглянути всі коментарі